Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Kennedy
Yoghurt of kwark
Yoghurt of kwark
Kwark.Lassie schreef:Kennedy
Yoghurt of kwark
Even terug naar Amerika:
Barack Obama of Bill Clinton
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
(Room)kwark (met aardbeien)Lassie schreef:Kennedy
Yoghurt of kwark
Mandarijn of Banaan
Laatst gewijzigd door -DIA- op 13 aug 2009, 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bonny
- Contacteer:
Clinton, die man is gewoon grappig.Luther schreef:Kwark.Lassie schreef:Kennedy
Yoghurt of kwark
Even terug naar Amerika:
Barack Obama of Bill Clinton
Banaan, minder werk van dan een mandarijn, die eerst bewreven en geschild moet worden.
Wiegel of Den Uyl?
The Groom's still waiting at the altar
Absoluut Hans Wiegel, een ouderwetse liberaal, die oog had en heeft voor de joods-christelijke wortels van onze cultuur. Iets waar Joop den Uyl zich vreselijk tegen afzette.
Bovendien was het sociaal-economisch beleid van de linkse Den Uyl erg desastreus in de jaren erna en heeft Lubbers de puin ervan kunnen opruimen.
Femke Halsema of Agnes Kant
Bovendien was het sociaal-economisch beleid van de linkse Den Uyl erg desastreus in de jaren erna en heeft Lubbers de puin ervan kunnen opruimen.
Femke Halsema of Agnes Kant
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Bonny
- Contacteer:
Aiaiaiai, moet ik nu kiezen tussen de galg of guillotine??Luther schreef: Femke Halsema of Agnes Kant
Dan liever Kant. Halsema koketteert teveel met links-liberaal/sociaal-liberale denkbeelden, is te Amsterdams, te milieufundamentalistisch etc etc.
Balkenende of Lubbers?
Tsjonge, dat je Kant kiest... Nee, dan liever de denker Halsema.Bonny schreef:Aiaiaiai, moet ik nu kiezen tussen de galg of guillotine??Luther schreef: Femke Halsema of Agnes Kant
Dan liever Kant. Halsema koketteert teveel met links-liberaal/sociaal-liberale denkbeelden, is te Amsterdams, te milieufundamentalistisch etc etc.
Balkenende of Lubbers?
Maarrre, jouw tweetal is niet moeilijk: Balkenende! Iemand die de democratie z'n werk laat doen en ontzettend goed de tijdgeest doorheeft en daar superhandig op inspeelt. Velen onderschatten deze magnifieke politicus nog steeds.
- Bonny
- Contacteer:
Ze kan miscchien denken, maar ze denkt verkeerd wat mij betreftLuther schreef:Tsjonge, dat je Kant kiest... Nee, dan liever de denker Halsema.Bonny schreef:Aiaiaiai, moet ik nu kiezen tussen de galg of guillotine??Luther schreef: Femke Halsema of Agnes Kant
Balkenende of Lubbers?
Maar Kant denkt helemááá'l verkeerd, dus ja...Bonny schreef:Ze kan miscchien denken, maar ze denkt verkeerd wat mij betreftLuther schreef:Tsjonge, dat je Kant kiest... Nee, dan liever de denker Halsema.Bonny schreef:Aiaiaiai, moet ik nu kiezen tussen de galg of guillotine??Luther schreef: Femke Halsema of Agnes Kant
Balkenende of Lubbers?

Nieuw tweetal:
Wouter Bos of Ronald Plasterk
- Bonny
- Contacteer:
Dan Woutertje maar, alles is beter dan Plasterk
Van der Vlies of Van der Staay?
-DIA- schreef:(Room)kwark (met aardbeien)Lassie schreef:Kennedy
Yoghurt of kwark
Mandarijn of Banaan
volgens mijn is deze 0vergeslagen...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Van der Staaij!Bonny schreef:Dan Woutertje maar, alles is beter dan Plasterk
Toppie!
Rita Verdonk of Geert Wilders
- Bonny
- Contacteer:
Nee hoor DIA, een paar postings naar boven heb ik de banaan verkozen boven de mandarijn.-DIA- schreef:-DIA- schreef:(Room)kwark (met aardbeien)Lassie schreef:Kennedy
Yoghurt of kwark
Mandarijn of Banaan
volgens mijn is deze 0vergeslagen...

De Klerk of Mandela?
- Bert Mulder
- Contacteer:
De Klerk, natuurlijk...Bonny schreef: De Klerk of Mandela?
Bush of Obama?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Poeh, erg moeilijk...Bert Mulder schreef:De Klerk, natuurlijk...Bonny schreef: De Klerk of Mandela?
Bush of Obama?
Met grote twijfel toch maar Obama.