Wist je dat . . . [4]
GevondenGian schreef:... ik de spottende cartoons en collums van nu.nl meer dan zat ben?
....ik een vervangende startpagina zoek waar ik ook het laatste nieuws, weer en verkeer op kan vinden?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
... voetbal kijken zinloze tijdsverspilling is.... althans, naar het Nederlands Elftal in de huidige vorm 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Wilma van den Berg
Lassie, ook vanaf deze plaats een hartelijke felicitatie!Hendrikus schreef:zo lang ze op springen zitten, valt het nog wel meeLassie schreef:...ik van geluk mag spreken.
.....dat ik blij ben dat ik per janauri 2008 een nieuwe baan heb.
.......onze organisatie op springen zit. :|
als 't op springen staat, is het niet best![]()
GEFELICITEERD! met je nieuwe job!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Moderator opmerking
Beste mensen,
Ik heb een aantal mindere relevante postings uit dit topic verwijderd.
Verbetervoorstellen t.a.v. het modereerbeleid kunt u nog altijd per PB inzenden aan één der moderators. (1)
Voor uw informatie: de reden dat de godslasterlijke postings van een medeforummer per direct verwijderd zijn (i.p.v. topic op slot) is omdat er gisteravond pas laat een moderator aanwezig was.
Hartelijke dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
(1) Voor de duidelijkheid: dit geldt ook voor positieve feedback op huidige of vroegere moderators.
Beste mensen,
Ik heb een aantal mindere relevante postings uit dit topic verwijderd.
Verbetervoorstellen t.a.v. het modereerbeleid kunt u nog altijd per PB inzenden aan één der moderators. (1)
Voor uw informatie: de reden dat de godslasterlijke postings van een medeforummer per direct verwijderd zijn (i.p.v. topic op slot) is omdat er gisteravond pas laat een moderator aanwezig was.
Hartelijke dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
(1) Voor de duidelijkheid: dit geldt ook voor positieve feedback op huidige of vroegere moderators.
- Jan Klaassen