Oh, zegt m'n dochter (9) Da's refoforum.
Hè! zegt m'n nichtje: Ik vinnu niet echt een refo hoor
nee, zegt m'n dochter, ik ook nie

en ik maar denken dat ik een rasechte Refo ben.
helma schreef:mijn nichtje (9)staat achter mij. Wat bent ú aan 't doen? Daar zat u gister ook al op.
![]()
en ik maar denken dat ik een rasechte Refo ben.
Auto schreef:helma schreef:mijn nichtje (9)staat achter mij. Wat bent ú aan 't doen? Daar zat u gister ook al op.
![]()
en ik maar denken dat ik een rasechte Refo ben.jawel hoor, alleen je zit in de goede categorie
Democritus schreef:Auto schreef:helma schreef:mijn nichtje (9)staat achter mij. Wat bent ú aan 't doen? Daar zat u gister ook al op.
![]()
en ik maar denken dat ik een rasechte Refo ben.jawel hoor, alleen je zit in de goede categorie
De zgn buitencategorie.
+Democritus schreef:Auto schreef:helma schreef:mijn nichtje (9)staat achter mij. Wat bent ú aan 't doen? Daar zat u gister ook al op.
![]()
De zgn buitencategorie.
Is inderdaad de goede categoriehelma schreef:nou ja...pas zuchtte hetzelfde nichtje: u ben nog cristelijker dan ik dacht.
o heerlijk. ja, zo denken kinderen.refoma schreef:Leuk om te lezen die kinderpraat! Ik heb van enkele jaren geleden een leuke: Mijn twee zoontjes stonden voor het raam te kijken naar Chinook-helicopters die bezig waren met een oefening. Ineens kwam er een aan met een auto eronder. Komt de oudste naar me toe: (toen 3,5 of 4 jr) Mama, mama, ze hebben de auto van de Heere meegenomen!!!
(Dat snuitje, zo geschrokken! ondanks dat het misschien niet helemaal netjes is om het te schrijven, vond ik het wel erg lief. Hij was zo bezorgd, en die auto kwam volgens hem uit de lucht.)
helma schreef:zondag vertelde ds. een verhaaltje in de preek wat zich afspeelde in Goeree Overflakkee
Bij het eten lag er paté op tafel; dat hebben we eigenlijk nooit.
Dus een van de kleintjes vroeg: wat is dat?
Paté.
Even later zei onze jongste (6) Mag ik paté overflakkee op brood?
Orchidee schreef:helma schreef:zondag vertelde ds. een verhaaltje in de preek wat zich afspeelde in Goeree Overflakkee
Bij het eten lag er paté op tafel; dat hebben we eigenlijk nooit.
Dus een van de kleintjes vroeg: wat is dat?
Paté.
Even later zei onze jongste (6) Mag ik paté overflakkee op brood?![]()
![]()