ik vond het een indrukwekkend boek!dennis schreef:"Op het randje van de eeuwigheid" van Randy Allcorn. Je moet ervan houden - is nogal fantasyachtig - maar ook wel weer intrigerend.
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Mattheus Meade - De bijna Christen ontdekt
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- JolandaOudshoorn
Shelly Leanne - Joshua's Bijbel
Een indrukwekkend verhaal over de moeilijkheden waar een zwarte, amerikaanse zendeling tegen aan loopt in Zuid Afrika in de tijd van de apartheid.
Een indrukwekkend verhaal over de moeilijkheden waar een zwarte, amerikaanse zendeling tegen aan loopt in Zuid Afrika in de tijd van de apartheid.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
... ik mis een *chr bibliotheek..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
http://www.theologienet.nl/henriët schreef:... ik mis een *chr bibliotheek..
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Ik heb een bibliotheek aan huishenriët schreef:... ik mis een *chr bibliotheek..
zegt u 't maar....
- MarthaMartha
en als je daar klaar bent heb ik nog wel wat...helma schreef:Ik heb een bibliotheek aan huishenriët schreef:... ik mis een *chr bibliotheek..
zegt u 't maar....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jullie zijn toppie!
bedankt!
bedankt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb t idee dat ik een beetje uit de route woon, maar anders kon je hier ook komen lenen (al moet ik bekennen dat ik maar anderhalve meter lectuur heb van Kok, Mozaiek, Gideon, Boekencentrum en dat soort uitgevers). Maar goed, een metertje of negen theologie in allerlei smaakjes maakt misschien iets goed.henriët schreef:Jullie zijn toppie!
bedankt!
omdat ik vroeger zelf teveel gelezen heb uit de openbare Bieb heb ik zelf een 'bibliotheek' samengesteld (via rommelmarkt en marktplaats e.d.)voor mijn gezin. Ik heb hele rijen staan op allerlei gebied.
helma schreef:omdat ik vroeger zelf teveel gelezen heb uit de openbare Bieb heb ik zelf een 'bibliotheek' samengesteld (via rommelmarkt en marktplaats e.d.)voor mijn gezin. Ik heb hele rijen staan op allerlei gebied.
Ik heb nooit zulke leuke/mooie boeken gelezen als in mijn jeugdjaren. Wij konden voor een dubbeltje per boek bij de Geref. Kerk (waar mijn vriendin ook lid van was en haar moeder meehielp als vrijwilligerster). Vrijdagavond een tas vol meegenomen, zaterdagmorgen waren ze uit. Doorlezen 's nachts bij de lantaarnpaal (niet goed voor je ogen). Moest ik kiezen : oefenen op het orgel of naar bed, dan koos ik naar bed (en nam mijn tas met boeken natuurlijk mee). Mijn vader begreep niets van die keuze...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
@zita: je aanbod vind ik erg vriendelijk.
t Is wat uit de regio, je zou ze luther mee kunnen geven;)
Maar dat is ook zo omslachtig.
Ik rij wel een keertje naar helma of m&m, en de boekenkast hier heb ik nog niet uit... maar soms heb ik zin in een 'luchtig'boek.
t Is wat uit de regio, je zou ze luther mee kunnen geven;)
Maar dat is ook zo omslachtig.
Ik rij wel een keertje naar helma of m&m, en de boekenkast hier heb ik nog niet uit... maar soms heb ik zin in een 'luchtig'boek.
herkenbaar!! Wij woonden naast een sportveld; tot kwart voor 10 kon ik lezen met de schijnwerpersalbion schreef:helma schreef:omdat ik vroeger zelf teveel gelezen heb uit de openbare Bieb heb ik zelf een 'bibliotheek' samengesteld (via rommelmarkt en marktplaats e.d.)voor mijn gezin. Ik heb hele rijen staan op allerlei gebied.
Ik heb nooit zulke leuke/mooie boeken gelezen als in mijn jeugdjaren. Wij konden voor een dubbeltje per boek bij de Geref. Kerk (waar mijn vriendin ook lid van was en haar moeder meehielp als vrijwilligerster). Vrijdagavond een tas vol meegenomen, zaterdagmorgen waren ze uit. Doorlezen 's nachts bij de lantaarnpaal (niet goed voor je ogen). Moest ik kiezen : oefenen op het orgel of naar bed, dan koos ik naar bed (en nam mijn tas met boeken natuurlijk mee). Mijn vader begreep niets van die keuze...
Ik heb ook leuke boeken gelezen; maar later; toen ik ouder werd, nam ik veel boeken mee waar ik later spijt van had.
En als je dan nog tijd over hebt hebben wij nog wel watMarthaMartha schreef:en als je daar klaar bent heb ik nog wel wat...helma schreef:Ik heb een bibliotheek aan huishenriët schreef:... ik mis een *chr bibliotheek..
zegt u 't maar....

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.