Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
--
Laatst gewijzigd door Afgewezen op 20 sep 2011, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom komt hij dat zelf niet zeggen? + eventueel de reden voor zijn afwezigheid?Afgewezen schreef:Doe hem de hartelijke groeten terug. Ik mis hem.Geduld schreef:Jullie allemaal de hartelijke groeten krijgen van Marnix.Zita schreef:. ik Marnix al een tijd mis hier?
Hij het jammer vind dat hij mensen die hem dierbaar zijn niet meer spreekt.
Als ie daadwerkelijk geband is, gaat dat nogal lastig, toch?Willem schreef:Waarom komt hij dat zelf niet zeggen? + eventueel de reden voor zijn afwezigheid?Afgewezen schreef:Doe hem de hartelijke groeten terug. Ik mis hem.Geduld schreef:Jullie allemaal de hartelijke groeten krijgen van Marnix.Zita schreef:. ik Marnix al een tijd mis hier?
Hij het jammer vind dat hij mensen die hem dierbaar zijn niet meer spreekt.
Dat wist ik niet.ZWP schreef:Als ie daadwerkelijk geband is, gaat dat nogal lastig, toch?Willem schreef:Waarom komt hij dat zelf niet zeggen? + eventueel de reden voor zijn afwezigheid?
Ik ook niet zeker, maar dat wordt een aantal posts hierboven gesuggereerd.Willem schreef:Dat wist ik niet.ZWP schreef:Als ie daadwerkelijk geband is, gaat dat nogal lastig, toch?
Voor alle duidelijkheid: Marnix is daadwerkelijk geband.ZWP schreef:Ik ook niet zeker, maar dat wordt een aantal posts hierboven gesuggereerd.Willem schreef:Dat wist ik niet.ZWP schreef:Als ie daadwerkelijk geband is, gaat dat nogal lastig, toch?
O. Heeft 'ie daar ook bericht van gehad?eilander schreef:Voor alle duidelijkheid: Marnix is daadwerkelijk geband.
~~Soli Deo Gloria~~
Ja.Hendrikus schreef:O. Heeft 'ie daar ook bericht van gehad?eilander schreef:Voor alle duidelijkheid: Marnix is daadwerkelijk geband.
Wat verdrietig!eilander schreef:Ja.Hendrikus schreef:O. Heeft 'ie daar ook bericht van gehad?eilander schreef:Voor alle duidelijkheid: Marnix is daadwerkelijk geband.
Ik weet de reden niet, maar heb eigenlijk geen foute dingen kunnen ontdekken....
Veel heb ik juist van hem mogen leren, eenvoudig door Gods Woord te pakken en te doen wat ze in Berea deden.
Het is inderdaad verdrietig als er een ban uitgedeeld moet worden; dat gebeurt dus ook na uitvoerig overleg binnen het modteam.Terri schreef:Wat verdrietig!eilander schreef:Ja.Hendrikus schreef:O. Heeft 'ie daar ook bericht van gehad?eilander schreef:Voor alle duidelijkheid: Marnix is daadwerkelijk geband.
Ik weet de reden niet, maar heb eigenlijk geen foute dingen kunnen ontdekken....
Veel heb ik juist van hem mogen leren, eenvoudig door Gods Woord te pakken en te doen wat ze in Berea deden.
We gaan hier in het openbaar niet de redenen voor een ban beoordelen. Mocht iemand hier iets over kwijt willen, dan graag per PB. Verder stoppen we er hier over.
Mvg, eilander
...30 jaar geleden president François Mitterrand(1916-1996) van Frankrijk de eerste lijn van de 'train à grande vitesse' (TGV): Parijs-Lyon opende?
...vandaag groeicijfers over de Nederlandse economie bekend worden?
...Ds.M.J.van Gelder(1938) vandaag 40 jaar predikant is.
...er vanavond een jubileumdienst in Geldermalsen is?
...de SGP in Hardinxveld vanavond een tijdrede houdt die uitgesproken zal worden door Ds.Tj.de Jong?
...Wim Magre vanavond concerteerd in de Grote Kerk in Harderwijk?
...de SGP in Sliedrecht vanavond bijeen hopen te komen met Bas Belder?
...er vanavond in GG Kampen gestemd gaat worden uit: Ds.A.Schot en Ds.D.W.Tuinier?
...vandaag groeicijfers over de Nederlandse economie bekend worden?
...Ds.M.J.van Gelder(1938) vandaag 40 jaar predikant is.
...er vanavond een jubileumdienst in Geldermalsen is?
...de SGP in Hardinxveld vanavond een tijdrede houdt die uitgesproken zal worden door Ds.Tj.de Jong?
...Wim Magre vanavond concerteerd in de Grote Kerk in Harderwijk?
...de SGP in Sliedrecht vanavond bijeen hopen te komen met Bas Belder?
...er vanavond in GG Kampen gestemd gaat worden uit: Ds.A.Schot en Ds.D.W.Tuinier?
Waar komt die plotselinge bekendheid van het Magréduo vandaan? Vorig jaar had ik nog nooit van ze gehoord, nu struikel je over de concerten van vader allenig of vader en zoon. Of ligt het aan mij dat ik eerder niks van die beroemdheden opgemerkt heb? Dit soort orgelconcerten zijn nou niet echt mijn favoriet, om het voorzichtig uit te drukken.Gijs83 schreef: ...Wim Magre vanavond concerteerd in de Grote Kerk in Harderwijk?
Laatst gewijzigd door Zita op 22 sep 2011, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je maar genoeg musicalmelodieën en popsongs speelt, ben je tegenwoordig zó beroemd in refoland.Zita schreef:Waar komt die plotselinge bekendheid van het Magréduo vandaan? Vorig jaar had ik nog nooit van ze gehoord, nu struikel je over de concerten van vader ellenig of vader en zoon. Of ligt het aan mij dat ik eerder niks van die beroemdheden opgemerkt heb? Dit soort orgelconcerten zijn nou niet echt mijn favoriet, om het voorzichtig uit te drukken.Gijs83 schreef: ...Wim Magre vanavond concerteerd in de Grote Kerk in Harderwijk?
~~Soli Deo Gloria~~
Nog nooit van die mensen gehoord.Zita schreef:Waar komt die plotselinge bekendheid van het Magréduo vandaan? Vorig jaar had ik nog nooit van ze gehoord, nu struikel je over de concerten van vader allenig of vader en zoon. Of ligt het aan mij dat ik eerder niks van die beroemdheden opgemerkt heb? Dit soort orgelconcerten zijn nou niet echt mijn favoriet, om het voorzichtig uit te drukken.Gijs83 schreef: ...Wim Magre vanavond concerteerd in de Grote Kerk in Harderwijk?