Wat doen we vandaag ? [7]

Ichtus

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door Ichtus »

De tandarts een bezoekje brengen. Vorig jaar maart zei ie dat ik een beginnend gaatje had. Die zal nu wel gevuld worden.
Hier op het forum lees ik allemaal van die dramatische verhalen. Ik zou er nog bijna bang van worden...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ichtus schreef:De tandarts een bezoekje brengen. Vorig jaar maart zei ie dat ik een beginnend gaatje had. Die zal nu wel gevuld worden.
Hier op het forum lees ik allemaal van die dramatische verhalen. Ik zou er nog bijna bang van worden...
Ben je mal nergens last van, je kan beter door de tandarts behandeld worden, als dat er een arts met vreselijke mededelingen/behandelingen aan komt zetten...

Maar sterkte! mocht het tegenvallen... :fleur :fleur :fleur
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Ichtus schreef:De tandarts een bezoekje brengen. Vorig jaar maart zei ie dat ik een beginnend gaatje had. Die zal nu wel gevuld worden.
Zal vast wel mee vallen joh.

Ik heb het ook al tijd overleefd. Vraag om verdoving en zet desnoods een muziekje op (mp3 speler ofzoiets).
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Dank u dank u.
En ik ben er weer. Met een gevuld gaatje, een verstandskies minder en een gaasje tussen m'n kiezen. Zonder verdoving en ik voel niks. Nouja, het boren even. Dat voelde ik wel.
Lassie

Bericht door Lassie »

een verstandskies laten trekken zonder verdoving?????? :oO :oO :oO :oO :oO
ZWP

Bericht door ZWP »

Lassie schreef:een verstandskies laten trekken zonder verdoving?????? :oO :oO :oO :oO :oO
Dat kan prima hoor! Verdoving is vaak vervelender dan dat gerommel aan je tanden. Ik neem nooit verdoving.
Lassie

Bericht door Lassie »

ZWP schreef:
Lassie schreef:een verstandskies laten trekken zonder verdoving?????? :oO :oO :oO :oO :oO
Dat kan prima hoor! Verdoving is vaak vervelender dan dat gerommel aan je tanden. Ik neem nooit verdoving.
Nou niet als er een gat in je bot zit en ze moeten hechten.

Hier dus altijd verdoving, k wil geen pijn voelen. Verdoving vindt ik totaal niet vervelend, k voel die prikken niet eens.
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Schemerlichtje schreef:
Zekers. Ben blij dat het zonder verdoving was. Anders had ik er meer last van gehad vrees ik.
Laatst gewijzigd door Ichtus op 06 apr 2011, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

vandaag voorgezaaid met de zaden die ik al had en verder de andere zaadjes besteld
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

Ichtus schreef:
Schemerlichtje schreef:
Zekers. Ben blij dat het zonder verdoving was. Anders had ik er meer last van gehad vrees ik.
Dan zattie denk ik ook niet zo heel erg vast?

Bij mij werden ze door de kaakchirurg eruit gehaald en met verdoving (gelukkig maar want dan was het een enorme marteling geweest).
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Lassie schreef:
Ichtus schreef:
Schemerlichtje schreef:
Dan zattie denk ik ook niet zo heel erg vast?

Bij mij werden ze door de kaakchirurg eruit gehaald en met verdoving (gelukkig maar want dan was het een enorme marteling geweest).
Toen ze bij mij gerooid werden, kreeg ik een verdoving. De tandarts ging al vrij snel wat zitten wrikken aan een kies. Ik riep dat ik er nogal veel van voelde, of dat de bedoeling was. Hij keek wat knorrig, gaf er gauw nog een verdoving bij en wrikte weer verder. Toen op een gegeven moment de assistente heel hard aan mijn hoofd trok (om te voorkomen dat ik de stoel uitgesleurd werd) en de tandarts heel hard aan de kies, grijnsde hij: voel je nou nog wat? Nee dus. Maar toen ik thuiskwam wel. :oO
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Eerst maar ff slapen en dan om 10 uur bij de bedrijfsarts zijn..
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
Lassie

Bericht door Lassie »

Vanochtend werden we nogal vroeg gewekt door werklui...... :bobo (een kabaal)
Vandaag huishoudelijke karweitjes.
Vanavond verjaardag.
Tussendoor nog even naar de stad en even bij iemand langs die voor mij een paar taarten gaat bakken.
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks even boodschappen doen in daarna naar Utrecht voor een avonddienst.

Dus verder zien wat de dag brengt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gesloten