Als je bij google afbeeldingen kijkt zie ook iets van eten...MarthaMartha schreef:ohw.. nooit geweten...Gijs83 schreef:http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 45&bih=583MarthaMartha schreef:wat is een sjezend rollmopsje???Gijs83 schreef:Een vrachtauto die asfalt een een grote bak aan het legen is en een sjezend rollmopsje en een buurjongen die van de overkant van de weg komt lopen.
bij rolmops denk ik aan iets heel anders..........
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Inderdaad. Iets met haring.... laat maar...MarthaMartha schreef:ohw.. nooit geweten...Gijs83 schreef:http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 45&bih=583MarthaMartha schreef:wat is een sjezend rollmopsje???Gijs83 schreef:Een vrachtauto die asfalt een een grote bak aan het legen is en een sjezend rollmopsje en een buurjongen die van de overkant van de weg komt lopen.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hoera!!! SNEEUW!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet schreef:Hoera!!! SNEEUW!!!
Bofferd!!
Margriet schreef:Hoera!!! SNEEUW!!!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
of aan opgerolde pizza.......Marnix schreef:Inderdaad. Iets met haring.... laat maar...MarthaMartha schreef: ohw.. nooit geweten...
Ooit zei meneer X tegen zijn vrouw die een pizza meenam voor in de auto en zich afvroeg hoe ze dat netjes moest doen: "rol 'm op"
Mevrouw x werd pisnijdig..... niemand begreep het, tot ze het uitlegde "je hoeft me geen rolmops te noemen" ....
Het is al jaren geleden, maar als ik rolmops hoor moet ik wéér lachen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- oesterschelpje
baard
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- oesterschelpje
Bepaalde "moppen" hebben een hele lange baard 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat valt wel mee, er ligt soms in oktober al sneeuw.Orchidee schreef:Margriet schreef:Hoera!!! SNEEUW!!!Nu al
Het word al lekker wit hier!!! Moet mijn snowboots maar weer aan!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
MarthaMartha schreef:of aan opgerolde pizza.......Marnix schreef:Inderdaad. Iets met haring.... laat maar...MarthaMartha schreef: ohw.. nooit geweten...
Ooit zei meneer X tegen zijn vrouw die een pizza meenam voor in de auto en zich afvroeg hoe ze dat netjes moest doen: "rol 'm op"
Mevrouw x werd pisnijdig..... niemand begreep het, tot ze het uitlegde "je hoeft me geen rolmops te noemen" ....

- MarthaMartha
helma schreef:MarthaMartha schreef:of aan opgerolde pizza.......Marnix schreef:Inderdaad. Iets met haring.... laat maar...MarthaMartha schreef: ohw.. nooit geweten...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
het hemeltje..
aan de waslijn..
wapperend..
aan de waslijn..
wapperend..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....