Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
kippensoep, brood en gebakken kippenlevertjes
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
Eerst maar een aperitief, worden we mss. creatief van.
Zo laat eten vind ik een rampjvdg schreef:Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Waarom?albion schreef:Zo laat eten vind ik een rampjvdg schreef:Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
Hmm vergeleken met een ramp vind ik dit nog wel mee vallen.albion schreef:Zo laat eten vind ik een rampjvdg schreef:Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
Wij eten 2 keer in de week na 20.00 uur omdat memento dan uit school komt.(soms nemen we een brooddag, kan hij vast in de trein eten)
Een andere dag eten we juist om 16.30 omdat memento dan juist om 17.15 uur weg moet.
Soms eten we ś middags warm omdat ik een avonddienst heb.
We eten ook vaak als we zin hebben. Vandaag kwam ik rond 16.55 uur uit bed en hebben we een uur later gegeten omdat mijn maag eerst wakker moet worden. Warm eten op mijn nuchtere maag gaat steeds beter!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vandaag aten we na langdurige file een culinaire specialiteit van de Verhage.
Met een gezin gaan zulke dingen echt niet, vind ik. Ik kom er steeds meer achter dat ritme en regelmaat toch wel erg belangrijk zijn.vlinder schreef:Hmm vergeleken met een ramp vind ik dit nog wel mee vallen.albion schreef:Zo laat eten vind ik een rampjvdg schreef:Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
Wij eten 2 keer in de week na 20.00 uur omdat memento dan uit school komt.(soms nemen we een brooddag, kan hij vast in de trein eten)
Een andere dag eten we juist om 16.30 omdat memento dan juist om 17.15 uur weg moet.
We eten ook vaak als we zin hebben. Vandaag kwam ik rond 16.55 uur uit bed en hebben we een uur later gegeten omdat mijn maag eerst wakker moet worden. Warm eten op mijn nuchtere maag gaat steeds beter!
Ik hou ook erg van regelmaat, maar zo je ziet lukt dat niet. Zolang hier niemand de dupe van is, gaat het prima bij ons.priscilla schreef:Met een gezin gaan zulke dingen echt niet, vind ik. Ik kom er steeds meer achter dat ritme en regelmaat toch wel erg belangrijk zijn.vlinder schreef:Hmm vergeleken met een ramp vind ik dit nog wel mee vallen.albion schreef:Zo laat eten vind ik een rampjvdg schreef:Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Johann Gottfried Walther
Wij hebben echt jaren klokslag 17.30 gegeten. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Vandaag: Babi Pangang, Foe Yong Hai, Bami, Satesaus en kroepoek...

wij hadden broodje kasteel
; een pan kippensoep erbij.
ik had in de planning pannenkoeken bakken (heb ik maar niet gezegd trouwens....)

ik had in de planning pannenkoeken bakken (heb ik maar niet gezegd trouwens....)
't Is tonijn op brood geworden.jvdg schreef:Het is nu 19.00h. en we weten nog niet wat het wordt.
Lekker hoor.
Hier hebben we een bak kibbeling naar binnen gewerkt. Hmm!
Ohja, en ook nog wat zuurkoolstampot, niet echt m'n lievelingseten
Ohja, en ook nog wat zuurkoolstampot, niet echt m'n lievelingseten

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Kabeljauw met worteltjes en mais
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
De zaterdagse pizza verscheen al op vrijdag. Hele dag op pad geweest, geen tijd voor boodschappen....
~~Soli Deo Gloria~~