Wist je dat . . . [11]
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat . . . [11]
.. net live op tv een auto door de menigte is gereden en tegen de naald (in Apeldoorn)
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vreselijk. Ik hoor het net via de radio.JolandaOudshoorn schreef:.. net live op tv een auto door de menigte is gereden en tegen de naald (in Apeldoorn)
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
het zag gelijk zwart van de beveiliging. Waar al die mannen vandaan komen???albion schreef:Vreselijk. Ik hoor het net via de radio.JolandaOudshoorn schreef:.. net live op tv een auto door de menigte is gereden en tegen de naald (in Apeldoorn)
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
akelig is die mensen die op de grond liggen en geanimeerd worden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
hmprff schreef:hoe die dat toch voor elkaar gekregen heeft....Refdag schreef:Jongere het meest calvinistisch![]()

VerschrikkelijkJolandaOudshoorn schreef:.. net live op tv een auto door de menigte is gereden en tegen de naald (in Apeldoorn)
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
- Johann Gottfried Walther
14 gewonden. 3 zijn er gereamineerd.Jongere schreef:VerschrikkelijkJolandaOudshoorn schreef:.. net live op tv een auto door de menigte is gereden en tegen de naald (in Apeldoorn)
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
wij gewoon uit ons doen zijn..
we de vlag binnengehaald hebben...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij ook, er ligt gewoon een domper op deze dag.henriët schreef:wij gewoon uit ons doen zijn..
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
ze zeggen opzet ik heb vreeselijke beelden gezien ga naar http://www.rtl4.nlJolandaOudshoorn schreef:.. net live op tv een auto door de menigte is gereden en tegen de naald (in Apeldoorn)
Opzet of ongeluk???
Heel bizar...
en dan bovenaan rtl nieuws daar staan hele goeie beelden op wel schokkend mensen schreewen en je weet gewoon niet waar je kijken moet vreeselijk
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Ik heb net ook wat beelden gezien..........vreselijk gewoon. De mensen zijn vanachteren aangereden en hebben dus niets zien aankomen.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
De toespraak van de koningin was mooi, je kon goed zien dat ze er echt kapot van is.
- Wilma van den Berg
...terwijl ik het niet verwacht had ik een RF'ster ontmoette: Helma (en gezin), fijn jullie ontmoet te hebben op een bijzonder moment
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Een vriendin van mij was er ook bij.. die stond op 20 meter afstand.....Meeting schreef:Ik heb net ook wat beelden gezien..........vreselijk gewoon. De mensen zijn vanachteren aangereden en hebben dus niets zien aankomen.
ik er opeens even heeelemaal doorheen zit..... 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:ik er opeens even heeelemaal doorheen zit.....

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.