Hier sluit ik me bij aan!!gertje schreef:Fluitje, ik bid voor je zoon en jullie gezin....
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Dat moet wel ergens zijn, hoor. Destijds geopend door Olfie.fluitje schreef:(Overigens mis ik op RF wel een voorbedetopic voor onze leden en hun gezinnen).
Open anders gewoon een nieuwe.
- JolandaOudshoorn
Ik ook! Veel sterkte!Margriet schreef:Hier sluit ik me bij aan!!gertje schreef:Fluitje, ik bid voor je zoon en jullie gezin....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik ook, veel sterkteJolandaOudshoorn schreef:Ik ook! Veel sterkte!Margriet schreef:Hier sluit ik me bij aan!!gertje schreef:Fluitje, ik bid voor je zoon en jullie gezin....
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
een vriend, met zn vrouw en kinderen,
die het erg moeilijk hebben nu hun (groot) vader steeds meer achteruit gaat... en zoeken naar hoe nu verder...
die het erg moeilijk hebben nu hun (groot) vader steeds meer achteruit gaat... en zoeken naar hoe nu verder...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
aan een client die op sterven ligt.
- Wilma van den Berg
Aan Henriet en haar gezin, evenals Helma

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
dank je wel,Wilma van den Berg schreef:Aan Henriet en haar gezin, evenals Helma
je bent een lieverd!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
dat ik vanmiddag nog op me scooter naar huis moet,
dat ik daar best tegenop zie met de sneeuw
ah ja, dat snap ik wel ja..sweelinck 25 schreef:dat ik vanmiddag nog op me scooter naar huis moet,
pak de bus anders...
henriët schreef:dank je wel,Wilma van den Berg schreef:Aan Henriet en haar gezin, evenals Helma
je bent een lieverd!
-aan die oude man die zondagmorgen een hartstilstand heeft gehad in de Zuiderkerk(was zelf uiteraard in Noord). Dankzij kordaat optreden van een kerkganger mag hij tot nu toe nog in leven zijn!
-aan die familie die maandagmiddag hun moeder van 38 zagen ontvallen. Ze schijnt op de wc gevonden te zijn. Ik moest daar diezelfde middag nog post bezorgen(maandagmiddagwijk). Het was waarschijnlijk kort daarvoor gebeurt. Er was een gordijn voor de voordeur en zag wat mensen in de kamer. Wist het toen nog niet, maar hoorde het later. Alhoewel ik de vrouw en de familie niet ken, doet het toch wel wat met je als het op zo'n manier gebeurt. Is heel wat voor een gezin als een moeder zo inees wegvalt.
-deze 2 gevallen bepalen je er weer eens bij hoe nabij de dood kan zijn.
-verder denk ik nog aan een neef van mij die een goede baan als hypotheekadviseur had, maar als gevolg van de fin.crises geen genoeg werk meer had en daardoor ontslag kreeg. Ook daar schuilt weer gezin achter. Hoewel zijn vrouw nog vele uren als pedicure werkt is het natuurlijk niet fijn.
-aan die familie die maandagmiddag hun moeder van 38 zagen ontvallen. Ze schijnt op de wc gevonden te zijn. Ik moest daar diezelfde middag nog post bezorgen(maandagmiddagwijk). Het was waarschijnlijk kort daarvoor gebeurt. Er was een gordijn voor de voordeur en zag wat mensen in de kamer. Wist het toen nog niet, maar hoorde het later. Alhoewel ik de vrouw en de familie niet ken, doet het toch wel wat met je als het op zo'n manier gebeurt. Is heel wat voor een gezin als een moeder zo inees wegvalt.
-deze 2 gevallen bepalen je er weer eens bij hoe nabij de dood kan zijn.
-verder denk ik nog aan een neef van mij die een goede baan als hypotheekadviseur had, maar als gevolg van de fin.crises geen genoeg werk meer had en daardoor ontslag kreeg. Ook daar schuilt weer gezin achter. Hoewel zijn vrouw nog vele uren als pedicure werkt is het natuurlijk niet fijn.
Aan Rens. Het is stil hier... (rustig lijkt me niet het juiste woord...)
je vindt t onrustig? vertel s...Mister schreef:Aan Rens. Het is stil hier... (rustig lijkt me niet het juiste woord...)

aan henriet 

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]