Heb je veel gerookt, of wat is de reden voor je longprobleem?Rens schreef:Jammer voor jou Bert, maar de deurwaarder heeft niet bij mij aangeklopt!!
Na bijna 2 weken achtereen op bed te hebben gelegen met een intens lucht- en energietekort, ben ik vandaag voor het eerst weer even uit bed.
ik had reeds in "wat is je laatste verlies" aangegeven wat er loos was, maar daar is door iedereen achteloos overheen gefietst.
om kort te gaan: m'n longreserve is nu bijna 0%, ik wordt niet meer op de IC behandelt voor beademing of reanimatie, omdat dat in principe volkomen zinloos zou zijn. alleen indien er behandelt kan worden met Atrovent-verneveling wordt ik nog opgenomen.
al met al ben ik inmiddels volkomen gesloopt, maar hoop iig nog de kerst a.s. te kunnen meemaken, en misschien nog wel de daaropvolgende lente...........
tja, als je nergens meer op hoopt en voor leeft in menselijke zin, dan kunnen ze beter de stekker er meteen uithalen.
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Pff, dat is nogal wat Rens.. Laat het je leven maar steeds meer in Gods hand leggen. Maar dat ze de stekker er meteen maar uithalen zou ik niet te snel zeggen. Ik wil hier niet gemakkelijk over doen, want ik ken je situatie amper, maar we weten nooit wat God nog met welke situatie dan ook doen wil. Hij zal het alles ten goede keren.Rens schreef:Jammer voor jou Bert, maar de deurwaarder heeft niet bij mij aangeklopt!!
Na bijna 2 weken achtereen op bed te hebben gelegen met een intens lucht- en energietekort, ben ik vandaag voor het eerst weer even uit bed.
ik had reeds in "wat is je laatste verlies" aangegeven wat er loos was, maar daar is door iedereen achteloos overheen gefietst.
om kort te gaan: m'n longreserve is nu bijna 0%, ik wordt niet meer op de IC behandelt voor beademing of reanimatie, omdat dat in principe volkomen zinloos zou zijn. alleen indien er behandelt kan worden met Atrovent-verneveling wordt ik nog opgenomen.
al met al ben ik inmiddels volkomen gesloopt, maar hoop iig nog de kerst a.s. te kunnen meemaken, en misschien nog wel de daaropvolgende lente...........
tja, als je nergens meer op hoopt en voor leeft in menselijke zin, dan kunnen ze beter de stekker er meteen uithalen.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
hen 17 jaar bij hoogovens/ijmuiden gewerkt, waarvan 10 jaar in een staalfabriek waar de koolstof vrijelijk met tonnen tegelijk in de lucht hing, en die we ook vrijelijk inademden, want van mondkapjes hadden ze toen nog nooit gehoord.Joannah schreef: Heb je veel gerookt, of wat is de reden voor je longprobleem?
dat vormt voor 95% de oorzaak van de longemfyseem, ook bij vele andere collegea waarvan een aantal al is overleden aan de longemfyseem.
dat roken, toen de gewoonste zaak van de wereld én maatschappelijk ook geaccepteerd, de rest heeft gedaan, tja da's een logische gevolgtrekking.
voor DIT moment houdt het in dat ik niet méér dan zo'n 3 meter kan lopen..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ja, zo was dat vroeger.... ongelooflijk eigenlijk.Rens schreef:hen 17 jaar bij hoogovens/ijmuiden gewerkt, waarvan 10 jaar in een staalfabriek waar de koolstof vrijelijk met tonnen tegelijk in de lucht hing, en die we ook vrijelijk inademden, want van mondkapjes hadden ze toen nog nooit gehoord.Joannah schreef: Heb je veel gerookt, of wat is de reden voor je longprobleem?
dat vormt voor 95% de oorzaak van de longemfyseem, ook bij vele andere collegea waarvan een aantal al is overleden aan de longemfyseem.
dat roken, toen de gewoonste zaak van de wereld én maatschappelijk ook geaccepteerd, de rest heeft gedaan, tja da's een logische gevolgtrekking.
voor DIT moment houdt het in dat ik niet méér dan zo'n 3 meter kan lopen..............
Maar goed, je leeft nog. Ik ken mensen die longkanker kregen voor hun 60ste, zonder ook maar gerookt te hebben.
Sterkte in elk geval!
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
...Hendrikus bij het raden van de plaat. Is hij met vakantie? Of naar Vancouver?? 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee, dat was Willem Alexanderalbion schreef:...Hendrikus bij het raden van de plaat. Is hij met vakantie? Of naar Vancouver??

Ik ben inderdaad een weekje naar de overkant geweest, gisteravond laat teruggekomen. Heb nog in Albion Street gelopen

~~Soli Deo Gloria~~
mompel, mompel,...wat heeft die H. toch een mooi beroep.Hendrikus schreef:Nee, dat was Willem Alexanderalbion schreef:...Hendrikus bij het raden van de plaat. Is hij met vakantie? Of naar Vancouver??![]()
Ik ben inderdaad een weekje naar de overkant geweest, gisteravond laat teruggekomen. Heb nog in Albion Street gelopen
Zojuist heb ik op mijn orgeltje nog wat Worp gespeeld, maar dat kun je niet vergelijken met de konstelijke syradiën door H. gespeeld.
Nochtans heb ook ik genoten van wat mijn enkele pijpjes voortbrachten.
Ik ook...Erasmiaan schreef:DIA
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
en DWW...Erasmiaan schreef:DIA
- Bert Mulder
- Contacteer:
en DKW...BJD schreef:en DWW...Erasmiaan schreef:DIA
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik weet wel waarom. Ik weet niet of ik dat van de heren(en dames) moderators mag zeggen hier...huisman schreef:Ik ook...Erasmiaan schreef:DIA
Dan gaan we raden....Gijs83 schreef:Ik weet wel waarom. Ik weet niet of ik dat van de heren(en dames) moderators mag zeggen hier...huisman schreef:Ik ook...Erasmiaan schreef:DIA

- Bert Mulder
- Contacteer:
Door de auteur zelf geknipt....BJD schreef:Dan gaan we raden....Gijs83 schreef:Ik weet wel waarom. Ik weet niet of ik dat van de heren(en dames) moderators mag zeggen hier...huisman schreef:Ik ook...Erasmiaan schreef:DIA
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 13 apr 2010, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.