Ja Jo, je hebt gelijk, dank jeJolandaOudshoorn schreef:Gooi het er lekker uit vanavond. Maar vergeet het ook niet neer te leggen voor Gods voeten!henriët schreef:ik ben even heel erg chagerijnig,
en dat is eigenlijk zo goed als nooit..
waarom..
omdat mensen denken je te kennen en van alles over je durven te zeggen, menend dat dat de waarheid is, eigenlijk ben ik gewoon WOEST
( toch wel lekker zo n vervangend dagboek hier)
nu is het er uit, en ik bep er vanaaf met mn vriendinnen nog wel 2 minuten over, en dan hoop ik dat ik het weer achter me kan laten
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kon ik wel geschreven hebben een aantal dagen terug... Soms, soms moet je mensen in hun sop laten gaar koken.henriët schreef:ik ben even heel erg chagerijnig,
en dat is eigenlijk zo goed als nooit..
waarom..
omdat mensen denken je te kennen en van alles over je durven te zeggen, menend dat dat de waarheid is, eigenlijk ben ik gewoon WOEST
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
Ik mag gelukkig zeggen dat mijn stemming vandaag heel goed is. Ondanks dat de zorgen zeker nog niet weg zijn mag ik toch ervaren dat de Heere van alles afweet en Hij zorgt!
Verder ook leuke en veel dingen gedaan en toch heerlijk ontspannen.... Ja, echt een fijne dag dus!
Verder ook leuke en veel dingen gedaan en toch heerlijk ontspannen.... Ja, echt een fijne dag dus!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Houden zoLassie schreef:

Heb het idee dat je niet zo goed in je vel zit, oid, wat het ook zij, sterkte in en met alles en zie omhoog... Hij geeft vermoeiden rust en kracht!Wilma van den Berg schreef:Ik mag gelukkig zeggen dat mijn stemming vandaag heel goed is. Ondanks dat de zorgen zeker nog niet weg zijn mag ik toch ervaren dat de Heere van alles afweet en Hij zorgt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Dank je Henriet! En zeker....een ieder die het van Hem verwacht (in welke omstandigheden dan ook) komt niet beschaamd uit!henriët schreef:Heb het idee dat je niet zo goed in je vel zit, oid, wat het ook zij, sterkte in en met alles en zie omhoog... Hij geeft vermoeiden rust en kracht!Wilma van den Berg schreef:Ik mag gelukkig zeggen dat mijn stemming vandaag heel goed is. Ondanks dat de zorgen zeker nog niet weg zijn mag ik toch ervaren dat de Heere van alles afweet en Hij zorgt!
Weet je, het betreft mezelf niet. Tenminste, in die zin dat de zorgen om iemand anders zijn maar dat het wel heel veel met me doet! Gelukkig zijn er zoveel lieve mensen om me heen en zorgt God, zodat ik het niet alleen hoef te dragen.
- JolandaOudshoorn
Ik zit in een "halleluja" stemming
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Hopelijk blijf je er heel lang in!JolandaOudshoorn schreef:Ik zit in een "halleluja" stemming
- JolandaOudshoorn
Ik hoop het ook. Maar ik verlang zo naar morgen!Wilma van den Berg schreef:Hopelijk blijf je er heel lang in!JolandaOudshoorn schreef:Ik zit in een "halleluja" stemming
Ik weet, mijn Verlosser leeft
verdrietig.
- monique
vooral jah 

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag