Wat doen we vandaag?

Rens

Bericht door Rens »

jan03 schreef:
Is blijven waar je nu bent geen optie?
Daar is met mijn "landlord" ruim over gesproken, en ze hebben onomwonden te verstaan gegeven dat ik tot St. Juttemis kan blijven zitten als ik dat wil, onbeperkt dus.

Het huurcontract wordt in die zin gewijzigd: van een éénjarig contract naar een onbeperkte duur.

Maar het zónder enig contact zo achteraf wonen valt ook zwaar....geen mens die eens langs komt vice versa.....je komt er hier gewoon niet "in", ook al zijn ze allemaal erg vriendelijk...ze houden afstand.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Rens schreef:
jan03 schreef:
Daar is met mijn "landlord" ruim over gesproken, en ze hebben onomwonden te verstaan gegeven dat ik tot St. Juttemis kan blijven zitten als ik dat wil, onbeperkt dus.

Het huurcontract wordt in die zin gewijzigd: van een éénjarig contract naar een onbeperkte duur.

Maar het zónder enig contact zo achteraf wonen valt ook zwaar....geen mens die eens langs komt vice versa.....je komt er hier gewoon niet "in", ook al zijn ze allemaal erg vriendelijk...ze houden afstand.
Ze zijn natuurlijk bang dat ze de volgende dag op refoforum.nl staan....
vandendijk

Bericht door vandendijk »

eerst uitgeslapen, orgel gespeeld, achter de pc gekropen, gegeten, m'n moeder geholpen met de afwas, weer achter de pc gekropen en vanavond orgelles
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

vandendijk schreef:eerst uitgeslapen, orgel gespeeld, achter de pc gekropen, gegeten, m'n moeder geholpen met de afwas, weer achter de pc gekropen en vanavond orgelles
nou nou, je bent er maar druk mee 8)
vandendijk

Hendrikus schreef:
vandendijk schreef:eerst uitgeslapen, orgel gespeeld, achter de pc gekropen, gegeten, m'n moeder geholpen met de afwas, weer achter de pc gekropen en vanavond orgelles
Met de chat, die staat open. Ichtus is er ook. Misschien komen Judith en Sweelinck nog wel weer
judith

Bericht door judith »

vandendijk schreef:
Hendrikus schreef:
Met de chat, die staat open. Ichtus is er ook. Misschien komen Judith en Sweelinck nog wel weer
nu kom ik nog niet..moet eerst helemaal naar huis fietse. :? ..en dan nog vanalles doen...iets latr kom ik heel misschien in de chat :roll:
albion

Bericht door albion »

jvdg schreef:
albion schreef:de vakantie is voorbij ik ga nu naar m'n werk (4 uurtjes)....
ik begin in ieder geval de plaatsen te veranderen. Degenen die achteraan gezeten hebben het eerste half jaar mogen nu vooraan komen zitten :P
Baan in het onderwijs dus :wink:

Komt dan de achterste rij vooraan te zitten?
Dan verandert er in het middenveld dus niets.
ja dat wordt ook veranderd, ik hutsel wel een paar door elkaar 'niet letterlijk'.... (ze vonden het wel leuk om eens in een ander groepje en ergens anders te zitten)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:
vandendijk schreef:
Rens, wat doe je nou :oops: Ik dacht dat je het zo goed in Wekerom had bij Ds.van Boven. In Dokkum of Moddergat is geen GerGem of wat anders refo's hoor :!: Dan moet toch echt naar Leeuwarden. Zit je daarop te wachten :?:
ik weet het, ik heb vanmorgen nog eens rondgebeld daar, en idd is de dichtstbijzijnde kerk van reformatorische snit in Leeuwarden, ruim een uur met de bus..............

de narigheid is, dat je hier ook geen contacten opdoet, laat staan vriendschappen met wie dan ook. ik woon ruim een kilometer van het dorp zélf af en behoorlijk achteraf......

dáár zou ik in een dorpsstraat komen te wonen waar je veel makkelijker contacten opdoet en aanloop kan krijgen........

ik twijfel wel een beetje, maar een woninkje gelijk aan de straat trekt me wel hoor....

en terug naar Haarlem is uitgesloten, ik zou dan meteen voor een 100% hogere starthuur komen te staan........de huurtoeslag meegerekend! Bovendien is het waanzinnig moeilijk om in Haarlem aan een acceptabele woning te komen, wachttijden van 8 jaar zijn heel normaal daar.

In de WERV-gemeenten had ik na 2 maanden al een woningaanbod, maar omdat het een woning voor maximaal 1 jaar was ben ik daar niet op ingegaan.

Het zou zomaar kunnen dat ik wacht op een woning in de regio Ede (WERV-gemeenten: Wageningen; Ede; Rhenen; Veenendaal).
ben je niet bij een kerkelijke gemeente en komen die dan geen kennis maken of je opzoeken???! 'k weet niet in welke gemeente je kerkt, maar de kerken die er zijn worden toch behoorlijk druk bezocht, of heb ik dat verkeerd? :?
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

In Wouterswoude zit een fijne HHK?
aritha

Bericht door aritha »

ga zo de kids op bed leggen, en daarna schrijven.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Kaw schreef:In Wouterswoude zit een fijne HHK?
Damwoude CGK is ook niet verkeerd.
En in Driesum kun je ook best kerken.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

en, had je goed geoefend?
vandendijk

Hendrikus schreef:
kom in de chat zou ik zeggen, daar hebben we het net over!
albion

Bericht door albion »

vandendijk schreef:
Hendrikus schreef:
kom in de chat zou ik zeggen, daar hebben we het net over!
praat jij te snel of stotter je af en toe??? :D
refo

Bericht door refo »

Rens schreef:
jan03 schreef:

Moet je in Moddergat gaan wonen. 100% stugge friezen, die je ook niet verstaat.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gesloten