En geef haar maar een kusje van mij!Wilma van den Berg schreef:Zie topic 'wat doen we vandaag': Lieve Jetje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Gods zegen toegewenst in alle dingen, ook dit jaar.

En geef haar maar een kusje van mij!Wilma van den Berg schreef:Zie topic 'wat doen we vandaag': Lieve Jetje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Gods zegen toegewenst in alle dingen, ook dit jaar.
hier sluit ik me bij aan!Ariene schreef:Als ik het goed heb is het vandaag de trouwdag van MariaW
Maria, van harte gefeliciteerd en Gods Zegen gewenst over jullie huwelijk!!
Dank jullie wel, ik lees het nu pas allemaalLassie schreef:MARNIX
SCHAAM JE......Marnix schreef:Dank jullie wel, ik lees het nu pas allemaalLassie schreef:MARNIX
Van harte! Feestelijk gezicht, al die ballonnen in de vlaggenmastAriene schreef:Als ik het goed heb is het vandaag de trouwdag van MariaW
post-duif schreef:hier sluit ik me bij aan!Ariene schreef:Als ik het goed heb is het vandaag de trouwdag van MariaW
En ik ook!!!Wilma van den Berg schreef:post-duif schreef:hier sluit ik me bij aan!Ariene schreef:Als ik het goed heb is het vandaag de trouwdag van MariaW
en ik.....jvdg schreef:En ik ook!!!Wilma van den Berg schreef:post-duif schreef:hier sluit ik me bij aan!Ariene schreef:Als ik het goed heb is het vandaag de trouwdag van MariaW
Dat 's-Heeren Zegen op u daal......
Zal wel even duren voor je het leest, maar:Ariene schreef:Als ik het goed heb is het vandaag de trouwdag van MariaW
Fijn da het zo goed was. Heel veel geluk jullie samen toegewenst! En dat het begin mag zijn in de Naam des Heeren die de hemel en de aarde gemaakt heeft! Gods zegen toegebeden!MariaW schreef:Iedereen heel erg bedankt! Het was een hele fijne dag!!
Helaas hebben we nog geen internet. Ik hoop zsm weer online te komen!