tsja...zeg nou zelf...dat is toch ook logischerJolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon vertelde dat hij zijn sleutel-arm had gebroken......

tsja...zeg nou zelf...dat is toch ook logischerJolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon vertelde dat hij zijn sleutel-arm had gebroken......
JolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon vertelde dat hij zijn sleutel-arm had gebroken......
Ach zelfs volwassenen begrijpen dit vaak niet helemaal. Regelmatig gebeurde het dat we vroegen aan iemand die bij ons op chirurgie lag: Bent u nuchter? Antwoord: ja hoor helemaal. Gingen ze naar de OK, kwamen ze binnen een kwartier retour afdeling, hing er een boze holdingzuster aan de telefoon: die meneer zegt dat tie gegeten en gedronken heeft, en jullie schrijven op dat hij nuchter is. Vraag ik aan meneer: hoe kan dit? Antwoord: ik ben echt nuchter, ik heb geen druppel alcohol op....helma schreef:mijn neefje (16..) moest van de week geopereerd worden
er werd meegedeeld dat hij nuchter moest komen
nou zei hij...Gelukkig ben ik vrij nuchter van mezelf
M'n zus heeft maar even uitgelegd dat er deze keer een ander soort nuchterheid werd bedoeld
Ziekenhuizen doen er wijs aan om het woordje nuchter uit te leggen. De gemiddelde Nederlander denkt bij nuchter aan blazen, bier, boetes en de BOBvlinder schreef:Ach zelfs volwassenen begrijpen dit vaak niet helemaal. Regelmatig gebeurde het dat we vroegen aan iemand die bij ons op chirurgie lag: Bent u nuchter? Antwoord: ja hoor helemaal. Gingen ze naar de OK, kwamen ze binnen een kwartier retour afdeling, hing er een boze holdingzuster aan de telefoon: die meneer zegt dat tie gegeten en gedronken heeft, en jullie schrijven op dat hij nuchter is. Vraag ik aan meneer: hoe kan dit? Antwoord: ik ben echt nuchter, ik heb geen druppel alcohol op....helma schreef:mijn neefje (16..) moest van de week geopereerd worden
M'n zus heeft maar even uitgelegd dat er deze keer een ander soort nuchterheid werd bedoeld
Dat doe ik sinds kort ook en i.p.v. nuchter gebruik ik: niet eten en niet drinken. Toch moeten mensen ook logisch nadenken, want in het ziekenhuis is alcohol zonder overleg verboden.Mister schreef:Ziekenhuizen doen er wijs aan om het woordje nuchter uit te leggen. De gemiddelde Nederlander denkt bij nuchter aan blazen, bier, boetes en de BOBvlinder schreef:Ach zelfs volwassenen begrijpen dit vaak niet helemaal. Regelmatig gebeurde het dat we vroegen aan iemand die bij ons op chirurgie lag: Bent u nuchter? Antwoord: ja hoor helemaal. Gingen ze naar de OK, kwamen ze binnen een kwartier retour afdeling, hing er een boze holdingzuster aan de telefoon: die meneer zegt dat tie gegeten en gedronken heeft, en jullie schrijven op dat hij nuchter is. Vraag ik aan meneer: hoe kan dit? Antwoord: ik ben echt nuchter, ik heb geen druppel alcohol op....helma schreef:mijn neefje (16..) moest van de week geopereerd worden
Wat is er logisch in een ziekenhuis als je er nog nooit bent geweest?vlinder schreef:Dat doe ik sinds kort ook en i.p.v. nuchter gebruik ik: niet eten en niet drinken. Toch moeten mensen ook logisch nadenken, want in het ziekenhuis is alcohol zonder overleg verboden.Mister schreef:Ziekenhuizen doen er wijs aan om het woordje nuchter uit te leggen. De gemiddelde Nederlander denkt bij nuchter aan blazen, bier, boetes en de BOBvlinder schreef:Ach zelfs volwassenen begrijpen dit vaak niet helemaal. Regelmatig gebeurde het dat we vroegen aan iemand die bij ons op chirurgie lag: Bent u nuchter? Antwoord: ja hoor helemaal. Gingen ze naar de OK, kwamen ze binnen een kwartier retour afdeling, hing er een boze holdingzuster aan de telefoon: die meneer zegt dat tie gegeten en gedronken heeft, en jullie schrijven op dat hij nuchter is. Vraag ik aan meneer: hoe kan dit? Antwoord: ik ben echt nuchter, ik heb geen druppel alcohol op....helma schreef:mijn neefje (16..) moest van de week geopereerd worden
Hahahelma schreef:mijn dochter van 6 pikt heel wat op in vakantietijd van de oudere zussen en broers (tenminste; ik denk dat het daardoor komt)
Haar taalgebruik wordt met de dag wijzer...
"Mam, ik heb de neiging om...."
"Iemand zet constant de chocolademelk op de verkeerde plaats"
"op een gegeven moment....."
toen we van de week geen parkeerplaats konden vinden verzuchtte ze van de achterbank: "Wat een drama"
hi...helma schreef:mijn dochter van 6 pikt heel wat op in vakantietijd van de oudere zussen en broers (tenminste; ik denk dat het daardoor komt)
Haar taalgebruik wordt met de dag wijzer...
"Mam, ik heb de neiging om...."
"Iemand zet constant de chocolademelk op de verkeerde plaats"
"op een gegeven moment....."
toen we van de week geen parkeerplaats konden vinden verzuchtte ze van de achterbank: "Wat een drama"