BBQ for 2
Niet gaan roddelen he?! :,:,:,Oorspronkelijk gepost door MatthijsDe 27ste niet! Want die dag heeft namelijk alles met OSW te maken.Oorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door Matthijs
Leuke foto's mensen!
Ik denk dat ik met de meesten al wel eens kennis gemaakt heb. Ik ben natuurlijk wel brandnieuwsgierig wie de anderen zijn.
Maar dat vraag ik de 27ste wel aan meneer de Pater;)
Groeten!
Matthew
bestaat er geen recht meer op privacy?! :sne:!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Zou ik die baardaap toevallig misschien kennen Pim?Oorspronkelijk gepost door PimWie is nou toch dat lompe onbehouwen stuk breekschroot?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie is nou toch die baardaap? :,
Een 'breekje' van Breekijzertje
Wat reageer je weer overtrokken vent?
Als je hem kent is het niet bijster intelligent om te vragen wie dat is. :!Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeZou ik die baardaap toevallig misschien kennen Pim?Oorspronkelijk gepost door PimWie is nou toch dat lompe onbehouwen stuk breekschroot?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie is nou toch die baardaap? :,
Wat reageer je weer overtrokken vent?
Thema voor morgen is "Daphne". Dus Daphne!!!!Oorspronkelijk gepost door DaphneNiet gaan roddelen he?! :,:,:,Oorspronkelijk gepost door MatthijsDe 27ste niet! Want die dag heeft namelijk alles met OSW te maken.Oorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door Matthijs
Leuke foto's mensen!
Ik denk dat ik met de meesten al wel eens kennis gemaakt heb. Ik ben natuurlijk wel brandnieuwsgierig wie de anderen zijn.
Maar dat vraag ik de 27ste wel aan meneer de Pater;)
Groeten!
Matthew
bestaat er geen recht meer op privacy?! :sne:!Nou Matthijs... mij herken je toch niet..... :!
Nou ik herkende je meteen hoor Daphne! Jij bent toch dat meiske met die spijkerrok aan? Staat je goed meid!;)
Voor de mensen die er gisterenavond niet waren. Dit was zo ongeveer het niveau van de gesprekken tijdens de BBQ gisteren.Oorspronkelijk gepost door refo
Ik dacht eigenlijk dat het het latijnse adorote was. Dat is Aanbidt! Gebiedende wijs meervoud (imperativus pluralis).
Maar dat klinkt als adorótuh.
Het is dus bepaald niet off-topic!

dit is het niveau van Pim`s humor:D:DOorspronkelijk gepost door PimVoor de mensen die er gisterenavond niet waren. Dit was zo ongeveer het niveau van de gesprekken tijdens de BBQ gisteren.Oorspronkelijk gepost door refo
Ik dacht eigenlijk dat het het latijnse adorote was. Dat is Aanbidt! Gebiedende wijs meervoud (imperativus pluralis).
Maar dat klinkt als adorótuh.
Het is dus bepaald niet off-topic!
![]()