En vooral: de mensen daar spreken. Persoonlijk vond ik dat het meest boeiende aan de reis!Simon schreef:Je moet ook niet in een georganiseerde tourgroep gaan of zo, dat zou ik ook afschuwelijk vinden.refo schreef:Ik heb verschillende resiwensen, maar Israël trekt me totaal niet.
Gewoon een auto huren en alles gaan zien, waar je je hele leven toch min of meer een voorstelling van hebt gemaakt bij het lezen en horen van bijbelse verhalen.
Dat is toch heel erg boeiend?
Wist je dat........[6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat........[5]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Heb je (ook) messiasbelijdende joden gesproken?JolandaOudshoorn schreef:En vooral: de mensen daar spreken. Persoonlijk vond ik dat het meest boeiende aan de reis!Simon schreef:Je moet ook niet in een georganiseerde tourgroep gaan of zo, dat zou ik ook afschuwelijk vinden.refo schreef:Ik heb verschillende resiwensen, maar Israël trekt me totaal niet.
Gewoon een auto huren en alles gaan zien, waar je je hele leven toch min of meer een voorstelling van hebt gemaakt bij het lezen en horen van bijbelse verhalen.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
De locals? Joden en/of Palestijnen?JolandaOudshoorn schreef:En vooral: de mensen daar spreken. Persoonlijk vond ik dat het meest boeiende aan de reis!
- JolandaOudshoorn
Niet een diepgaand gesprek met ze gehad.Simon schreef:Heb je (ook) messiasbelijdende joden gesproken?JolandaOudshoorn schreef:En vooral: de mensen daar spreken. Persoonlijk vond ik dat het meest boeiende aan de reis!Simon schreef:Je moet ook niet in een georganiseerde tourgroep gaan of zo, dat zou ik ook afschuwelijk vinden.refo schreef:Ik heb verschillende resiwensen, maar Israël trekt me totaal niet.
Wel met "gewone" Joden.
Maar het land spreekt al voor zich. Je "ziet" psalm 125 tot leven komen, bijvoorbeeld.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder schreef:....er bij Afgewezen een feestje is?
....je je aan kunt melden via facebook?
.... je dit evenement kunt delen met al je vrienden en kennissen?
...zij ook allemaal welkom zijn?
...er plaats is voor zo'n 14.000 man, dus geef je snel op, want vol = vol....
![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
huisman schreef:Ik word dus langzamerhand een eenling zonder facebook. Zelfs Afgewezen is bezweken voor de verlokkingen die het faceboek schijnt te bieden.Wilhelm schreef:Het steeds leuker op Facebook wordt! Welkom Afgewezen!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius schreef:In het begin wel, ja. Na enige tijd ga je het normaal gebruiken.Afgewezen schreef:Het is wel verslavend...

Nee hoor. Ook hier hebben wij het niet, en wensen wij het niet.huisman schreef:Ik word dus langzamerhand een eenling zonder facebook. Zelfs Afgewezen is bezweken voor de verlokkingen die het faceboek schijnt te bieden.Wilhelm schreef:Het steeds leuker op Facebook wordt! Welkom Afgewezen!
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Simon schreef:Nu weet ik eindelijk hoe je eruit ziet.Afgewezen schreef:Het is wel verslavend...
en ik ook

In de werkelijkheid ben ik mooier. 

Je ziet er best lieflijk uit hoorAfgewezen schreef:In de werkelijkheid ben ik mooier.

gertje schreef:Simon schreef:Nu weet ik eindelijk hoe je eruit ziet.Afgewezen schreef:Het is wel verslavend...
en ik ook
en ik niet

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
@ Huisman: Treur niet, je mist er denk niks aan..aan facebook dan he
Ik stelde me je zo voor:Afgewezen schreef:In de werkelijkheid ben ik mooier.
Een rijzige wat oudere heer in een driedelig grijs costuum, een vriendelijk gezicht en
een sigaartje rokend.
Tja, soms maak je zomaar een voorstelling van iemand.
Ik had al eerder begrepen, meen in nog te weten, dat dit beeld niet helemaal
klopte....
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Die sigaar klopt en dat vriendelijke gezicht ook.-DIA- schreef:Ik stelde me je zo voor:Afgewezen schreef:In de werkelijkheid ben ik mooier.
Een rijzige wat oudere heer in een driedelig grijs costuum, een vriendelijk gezicht en
een sigaartje rokend.
Tja, soms maak je zomaar een voorstelling van iemand.
Ik had al eerder begrepen, meen in nog te weten, dat dit beeld niet helemaal
klopte....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.