Ja, wel lekker... ik heb weinig moeite met winter / kou maar nog minder met warmer weer. Hopelijk krijgen we dan ook, het is nu nog redelijk fris.... wordt de komende dagen wel warmer, maar het zou me niets verbazen als eind maart en begin April weer kou is. Hopelijk is he rond 16 april lekker weer Daarna gaan we op huwelijksreis en dan krijgen we het sowieso niet koud... denk ik
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vanmiddag moest ik samen met mijn jobcoach naar het UWV. Waren we er bijna krijgt mijn jobcoach een probleem met de koppeling. Dus langs de kant gaan. Garage, ANWB, UWV bellen. Uiteindelijk ben ik door de wegenwacht naar het UWV gebracht en is mijn jobcoach met de bergingswagen weer naar huis gegaan. De arbeidsdeskundige die toch(toevallig?) naar Rijssen moest heeft mij weer mee terug genomen. Verder hier thuis werken voor het re-integratiebureau.
boodschappen gedaan met mn opa, daar koffie gedronken, altijd gezellig de donderdagochtend.
vanavond samen met Jean gegeten, de kids waren bij mn zusje, t was wel stil, maar ook wel weer s leuk.
Vanavond vv
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
paar boodschappen doen voor morgen, kwasten en rollers enzo...
vanavond op bezoek bij mijn oma in het verpleeghuis en bij een oom die in een instelling woont voor verstandelijk gehandicapten. Pittige bezoekjes altijd...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb heerlijk gewerkt vandaag... heerlijk met m'n oppaskindje naar het winkelcentrum gewandeld en gewinkeld met haar (t is een gezelligheids mens, met haar winkelen is echt super gezellig).
Net de post weg gewerkt.
Straks even eten halen.
Vanavond misschien wel weer verder met de voorbereidingen voor de reis naar Canada.
Schoongemaakt in het grote huis. Morgen komt een groep mannen van de kerk om te helpen met bomen omhakken. Dat is nu nog te zwaar voor mijn man, maar een paar moeten gewoon om, voor er ongelukken gebeuren!!
Ik moet dan dus ook een flinke lunch maken!! Het dessert is al klaar!!We eten dan in de grote kamer , met een stel grote kerels is het in de cabin wel erg klein!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Heerlijk uitgeslapen net...
Lekker ontbijten samen.
Naar m'n schoonouders op de koffie en om afscheid te nemen (ze gaan een week naar Israel).
Dan even in hun dorp naar de winkels.
Vanmiddag lekker de tuin in.
Vanavond nog geen plannen.
Een heerlijk rustig dagje dus.
Na een beroerde tijd te hebben doorgemaakt (veel zware benauwdheids-aanvallen die ik heb moeten doorstaan), mag het vandaag eindelijk weer eens redelijk gaan.
Ik kan nog nauwelijks iets doen, maar hoop toch in de loop van de middag, als de ergste wind is gaan liggen, weer eens naar de top van de waddendijk te gaan om over de waddenzee uit te kijken........