en dat we nu al uit sijn en dat we net naar de spar zijn geweest en allemaal snoep hebben ingesamelt en dat we een skitaart samen hebben opgegeten

ja maar ik ben meestal te snel nu doe ik het toch goedKislev schreef:Lees je posting nog maar eens door dan voordat je hem plaats.monique schreef:ik probeer et te veranderen hoorjudith schreef:bedoel je dat taaltje?wim schreef: Het blijft grappig. Ga er vooral mee door.:
Ja ja...Kislev schreef:Lees je posting nog maar eens door dan voordat je hem plaatst.monique schreef:ik probeer et te veranderen hoor:
Ik weet heus wel hoe je moet typen hoorKislev schreef:Je schrijfstijl is verschrikkelijk! Wel eens van punten, komma's en hoofdletters gehoord? Wilde er niet teveel van zeggen omdat ik dacht dat je dyslectisch bent. Blijkbaar niet?
Om aan te tonen hoe erg hierbij een posting van je met in het vet de verbeteringen.
Judith en ik een beetje gek aan het doen zijn en dat we nu al uit zijn en dat we net naar de Spar zijn geweest en allemaal snoep hebben ingezameld en dat we een skitaart samen hebben opgegeten en dat Judith zich versprak ze zei in plaats van 'hap in mn mond' 'mond in mn hap'.
Punten en komma's mag je er zelf bij denken.
Ik zal een beginnerstip geven:monique schreef:Ik weet heus wel hoe je moet typen hoor
maar ja zo heb ik altijd al getypt en nee ik ben niet goed in nederlands en nu doe ik er wel erg lang over om goed te typen
ik weet ook niet zo goed waar al die komma's moeten
ik ben het aan het proberen zo goed moggelijk te veranderen
meer kan ik er ook nie aan doen :roll: