:mrgreen:helma schreef:Nijntje....

als ik Puck heb uitgelaten, dan zet ik deze cd nog een keer op......heerlijke muziek van een schitterend orkest.Rens schreef:CD van Mantovani
ik ook kan zij soms niet wennen in ModderputJolandaOudshoorn schreef:ik mis LadyRens schreef:als ik Puck heb uitgelaten, dan zet ik deze cd nog een keer op......heerlijke muziek van een schitterend orkest.Rens schreef:CD van Mantovani
Lady heeft in Peppie een intensief speelmakkertje in Haarlem gevonden, puur omdat ze absoluut niet met Puck overweg kon. Ze bleef maar bijten en grommen. En aangezien ze het baasje en vrouwtje van Peppie héél erg goed kent (al een aantal jaren van zeer nabij), is ze dus in Haarlem terechtgekomen.jvdg schreef:D'r zal toch nix met onze trouwe viervoeter aan de hand zijn?JolandaOudshoorn schreef:ik mis LadyRens schreef:als ik Puck heb uitgelaten, dan zet ik deze cd nog een keer op......heerlijke muziek van een schitterend orkest.Rens schreef:CD van Mantovani
RENS, Stel ons gerust!
Rens schreef:Lady heeft in Peppie een intensief speelmakkertje in Haarlem gevonden, puur omdat ze absoluut niet met Puck overweg kon. Ze bleef maar bijten en grommen. En aangezien ze het baasje en vrouwtje van Peppie héél erg goed kent (al een aantal jaren van zeer nabij), is ze dus in Haarlem terechtgekomen.jvdg schreef:D'r zal toch nix met onze trouwe viervoeter aan de hand zijn?JolandaOudshoorn schreef:ik mis LadyRens schreef: als ik Puck heb uitgelaten, dan zet ik deze cd nog een keer op......heerlijke muziek van een schitterend orkest.
RENS, Stel ons gerust!
Ze heeft dagelijks vol op lol met Peppie, en is weer de levendigheid ten top, iets wat ze de laatste tijden niet meer had. Ze lag bij mij meestal stil in een hoekje, en er zat geen enkele pit meer in.
Niemand hoeft zich ongerust te maken over Lady, ze heeft het nu perfect naar haar zin in Haarlem samen met Peppie en m'n vrienden die zij zo heel goed kent, en waar ze ook veel van houdt. (en andersom)