ja baas, jij begonJongere schreef:Goed, on-topic.

ja baas, jij begonJongere schreef:Goed, on-topic.
Hij noemde deze manier van zingen EERBIEDIGJongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-
Wat leuk dat je dat even hebt geselecteerd! Je hoort dan precies hoe solide de onderbouwing is. 't Is alleen maar gevoel, alleen maar zéggen dat het eerbiedig is, even je hoofd schudden over de kerken waar het sneller gaat, och och - en dat is het dan.Johannes 3:16 schreef:Hij noemde deze manier van zingen EERBIEDIGJongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-![]()
Luister maar...
Nee, en toch was hij voor zijn bekering heel anders gewend.Jongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-
En ik maakte er vier van.Jongere schreef:![]()
(en dat is drie)
ja, je hebt wel wat losgemaaktJongere schreef:![]()
(en dat is drie)
Sorry sorry sorry!!Jongere schreef:![]()
(en dat is drie)
Als je dat gewend bent en je komt in onze OGGinN gemeente dan denk je wat zingen die snel....-DIA- schreef:
Het zangtempo ligt bij de OGGiN en verwanten toch altijd vrij laag...
-DIA-
Waarschijnlijk was dat in scheveningen??? Daar zongen ze zo langzaam met allemaal draaien dat je tussendoor makkelijk nog iets tegen je buurman kon zeggen.Hendrikus schreef:Gi - gan - tisch! En dan al die glibberverbindingen van de eeeeeene toooooooon naaaaaaar deee aaaaaaaaaaaaannndeeereeee....Jongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-
"Zing niet zo snel joh!!"albion schreef: Waarschijnlijk was dat in scheveningen??? Daar zongen ze zo langzaam met allemaal draaien dat je tussendoor makkelijk nog iets tegen je buurman kon zeggen.
Johannes 3:16 schreef:"Zing niet zo snel joh!!"albion schreef: Waarschijnlijk was dat in scheveningen??? Daar zongen ze zo langzaam met allemaal draaien dat je tussendoor makkelijk nog iets tegen je buurman kon zeggen.