Je zal nog 2 1/2 week vakantie hebben.Het KNMI verwacht dat het zomerse weer de komende veertien dagen aanhoudt. Het zal wat minder warm worden, maar de temperatuur zal blijven schommelen tussen de 25 en 30 graden.

Je zal nog 2 1/2 week vakantie hebben.Het KNMI verwacht dat het zomerse weer de komende veertien dagen aanhoudt. Het zal wat minder warm worden, maar de temperatuur zal blijven schommelen tussen de 25 en 30 graden.
Oeps, zal Luther fijn vinden...henriët schreef:zaterdag 10 juli tot en met woensdag 14 juli
Tijdens het weekeinde tropisch warm met temperaturen op veel plaatsen op of iets boven de 30 graden, tevens is er een (toenemende) kans op enkele stevige onweersbuien. Na het weekeinde neemt de kans op onweersbuien verder toe, de temperatuur doet een kleine stap terug naar 25 tot 30 graden.
donderdag 15 juli tot en met donderdag 22 juli
Het blijft waarschijnlijk warm, rond 25 graden en er is een 30 tot 40 % kans op buien.
moet je t van t weekend nog doen, zatermorgen om 5 uur beginnen:)Katharina van Bora schreef:Oeps, zal Luther fijn vinden...henriët schreef:zaterdag 10 juli tot en met woensdag 14 juli
Tijdens het weekeinde tropisch warm met temperaturen op veel plaatsen op of iets boven de 30 graden, tevens is er een (toenemende) kans op enkele stevige onweersbuien. Na het weekeinde neemt de kans op onweersbuien verder toe, de temperatuur doet een kleine stap terug naar 25 tot 30 graden.
Het blijft waarschijnlijk warm, rond 25 graden en er is een 30 tot 40 % kans op buien.![]()
Zal ik dan wel kunnen schilderen met al die buien???
Dat zal niet gaan lukken, we krijgen visite vrijdagavond (wordt ws wel laathenriët schreef:moet je t van t weekend nog doen, zatermorgen om 5 uur beginnen:)Katharina van Bora schreef:Oeps, zal Luther fijn vinden...henriët schreef:zaterdag 10 juli tot en met woensdag 14 juli
Het blijft waarschijnlijk warm, rond 25 graden en er is een 30 tot 40 % kans op buien.![]()
Zet Luther met pet aan het schilderen, hij verveelt zich tenslotte.Katharina van Bora schreef:Oeps, zal Luther fijn vinden...henriët schreef:zaterdag 10 juli tot en met woensdag 14 juli
ha... lekker weer met mijn verjaardag, dat is super!Katharina van Bora schreef:Oeps, zal Luther fijn vinden...henriët schreef:zaterdag 10 juli tot en met woensdag 14 juli
ga er maar van uit dat de visite vanavond op tijd naar huis gaat, wegens onvoldoende nachtrust afgelopen weekKatharina van Bora schreef:Dat zal niet gaan lukken, we krijgen visite vrijdagavond (wordt ws wel laathenriët schreef:moet je t van t weekend nog doen, zatermorgen om 5 uur beginnen:)Katharina van Bora schreef:Oeps, zal Luther fijn vinden...henriët schreef:zaterdag 10 juli tot en met woensdag 14 juli
Zal ik dan wel kunnen schilderen met al die buien???) en zaterdag reizen we af naar mijn ouders. EN het belangrijkste: er is dan nog geen steiger en volgende week wel!
jaja... laat de afloop maar weten....henriët schreef:ga er maar van uit dat de visite vanavond op tijd naar huis gaat, wegens onvoldoende nachtrust afgelopen weekKatharina van Bora schreef:Dat zal niet gaan lukken, we krijgen visite vrijdagavond (wordt ws wel laathenriët schreef:moet je t van t weekend nog doen, zatermorgen om 5 uur beginnen:)) en zaterdag reizen we af naar mijn ouders. EN het belangrijkste: er is dan nog geen steiger en volgende week wel!
![]()
henriët schreef: ga er maar van uit dat de visite vanavond op tijd naar huis gaat, wegens onvoldoende nachtrust afgelopen week![]()
Das standaard. Tussen de warmte door onweer en regen, en als het goed is wordt het daarna weer warmrefo schreef:Na maandag wordt het toch wat wisselvalliger met grote waterbommetjes. Wel zomerse temperaturen.