nee....het gevolg van een zware val in huis tegen de rand van de salontafel, begin deze week. onderste ribben ter linkerzijde flink gekneusd....elke ademhaling doet pijn....zusterelly schreef:Is die pijn nog van dat ongeluk dat je toen met je scoot hebt gehad of...?Rens schreef:Eerst nog maar even een lading pijnstillers innemen, en dan straks, als de ergste pijn gezakt is, op weg gaan naar Dokkum voor de boodschappen (Aldi en Super de Boer).
Voor de rest luidt het parool: heel rustig aan doen.....en vooral niet teveel bewegen....
Nou, sterkte iig.
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- zusterelly
Och heden... nou ik hoop dat je goede pijnstillers hebt, dat ze ook echt helpen!Rens schreef:nee....het gevolg van een zware val in huis tegen de rand van de salontafel, begin deze week. onderste ribben ter linkerzijde flink gekneusd....elke ademhaling doet pijn....zusterelly schreef:Is die pijn nog van dat ongeluk dat je toen met je scoot hebt gehad of...?Rens schreef:Eerst nog maar even een lading pijnstillers innemen, en dan straks, als de ergste pijn gezakt is, op weg gaan naar Dokkum voor de boodschappen (Aldi en Super de Boer).
Voor de rest luidt het parool: heel rustig aan doen.....en vooral niet teveel bewegen....
Nou, sterkte iig.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
1. bij een zieke langs, 2. bidkring, 3. werkstuk voor zoon Helma intypen, 4. was draaien, 5. keuken opruimen, 6. even beetje bijslapen, 7. kamer stofzuigen dweilen, 8. boodschappen doen, 9. eten koken, 10. vanavond bijbellezing.
ben inmiddels bij punt 6 aangekomen.....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Moet je eerst niet ff lunchenMarthaMartha schreef:1. bij een zieke langs, 2. bidkring, 3. werkstuk voor zoon Helma intypen, 4. was draaien, 5. keuken opruimen, 6. even beetje bijslapen, 7. kamer stofzuigen dweilen, 8. boodschappen doen, 9. eten koken, 10. vanavond bijbellezing.

je lijkt me anders nog aardig wakkerMarthaMartha schreef:1. bij een zieke langs, 2. bidkring, 3. werkstuk voor zoon Helma intypen, 4. was draaien, 5. keuken opruimen, 6. even beetje bijslapen, 7. kamer stofzuigen dweilen, 8. boodschappen doen, 9. eten koken, 10. vanavond bijbellezing.

~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha schreef:1. bij een zieke langs, 2. bidkring, 3. werkstuk voor zoon Helma intypen, 4. was draaien, 5. keuken opruimen, 6. even beetje bijslapen, 7. kamer stofzuigen dweilen, 8. boodschappen doen, 9. eten koken, 10. vanavond bijbellezing.
bij 2 ben je 2b vergeten: luisterend oor bieden

en je bent punt 11 vergeten....of stop je dat nog weg

intrigerend punthelma schreef: en je bent punt 11 vergeten....of stop je dat nog weg
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:intrigerend punthelma schreef: en je bent punt 11 vergeten....of stop je dat nog weg
ja..
Dictum sapienti sat est
Beati possidenteshelma schreef:henriët schreef:intrigerend punthelma schreef: en je bent punt 11 vergeten....of stop je dat nog weg
ja..
Dictum sapienti sat est
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Beati possidenteshelma schreef:henriët schreef:intrigerend punthelma schreef: en je bent punt 11 vergeten....of stop je dat nog weg
ja..
Dictum sapienti sat est
ars amandi

Nihil novum sub solehelma schreef:
ars amandi
- JolandaOudshoorn
Sterkte Rens,
net terug van Cesar therapie.
helemaal alleen in een stil huis... een heel goed gesprekgehad met mijn Vader
net terug van Cesar therapie.
helemaal alleen in een stil huis... een heel goed gesprekgehad met mijn Vader
Ik weet, mijn Verlosser leeft
AD IMPOSSIBILE NEMO TENETURhelma schreef:henriët schreef: Beati possidentes
ars amandi
Moderatorbericht:
helma schreef:henriët schreef:intrigerend punthelma schreef: en je bent punt 11 vergeten....of stop je dat nog weg
ja..
Dictum sapienti sat est
Aliquando et insanire iucundum est
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)