SCHAAM JE DIEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jvdg schreef:
![]()
je weet t he.. rechten ... en plichten
SCHAAM JE DIEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jvdg schreef:
![]()
Ik ook, maar taart zit er niet in vanavond.henriët schreef: ze heeft n baan...
Ik ben me niet bewust van enige plicht dan alleen proberen de forumregels na te leven.henriët schreef:SCHAAM JE DIEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jvdg schreef:
![]()
Ik ook, en de taart ook, maar dan omdat een vriendin jarig is....Ander schreef:Ik ook, maar taart zit er niet in vanavond.henriët schreef: ze heeft n baan...
oh jvdg.. wordt dit onze eerste vete????jvdg schreef:Ik ben me niet bewust van enige plicht dan alleen proberen de forumregels na te leven.henriët schreef:SCHAAM JE DIEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jvdg schreef:
![]()
Ander schreef:Ik ook, maar taart zit er niet in vanavond.henriët schreef: ze heeft n baan...
Je bent niet de enige. Vaak nemen we 000000-nummers niet meer op, of we laten ze het hele verhaal afdraaien en zeggen na 10 min "jaja" te zeggen NEE. Kunnen ze vrij slecht tegen.Lassie schreef:...wij echt tich keer zijn gebeld door de nederlandse energie maatschappij?
...ik de mensen dus echt duidelijk heb gemaakt dat ze niet weer hoeven te bellen
...ik dit wel 3 keer die persoon duidelijk heb moeten maken dat ze niet meer hoeven te bellen
...dat ze ineens de hoorn neer legde en nog net me een fijne dag kon wensen.
...ik echt gestoord wordt door al die telefoontjes....
Wij nemen de telefoon WEL op, als we dat soort nummers krijgen. En geven de telefoon prompt door aan onze Mark (is bijna 3). Vindt hij prachtig. En je moet de verhalen horen, die hij verteld!JolandaOudshoorn schreef:Je bent niet de enige. Vaak nemen we 000000-nummers niet meer op, of we laten ze het hele verhaal afdraaien en zeggen na 10 min "jaja" te zeggen NEE. Kunnen ze vrij slecht tegen.Lassie schreef:...wij echt tich keer zijn gebeld door de nederlandse energie maatschappij?
...ik de mensen dus echt duidelijk heb gemaakt dat ze niet weer hoeven te bellen
...ik dit wel 3 keer die persoon duidelijk heb moeten maken dat ze niet meer hoeven te bellen
...dat ze ineens de hoorn neer legde en nog net me een fijne dag kon wensen.
...ik echt gestoord wordt door al die telefoontjes....
Dat kunnen we toch niet hebben!MarthaMartha schreef:ik met de nieuwe avatar van Bert elke keer denk aan een posting van Caprice....
grapjasBert Mulder schreef:Dat kunnen we toch niet hebben!MarthaMartha schreef:ik met de nieuwe avatar van Bert elke keer denk aan een posting van Caprice....
Niet dat ik zozeer iets op onze vriend Caprice tegen heb...