Nee.Dodo schreef:Verrassende knikkers?
Tikfout?

Nee.Dodo schreef:Verrassende knikkers?
Tikfout?
Ik ben benieuwd naar die conclusies! Ik zit met hetzelfde nl. (plus dat het inderdaad gewoon boeken zijn die lezen als een trein).dennis schreef:Ik lees op het moment die Hongerspelen, om te weten wat jongeren (ook onze jongeren) hierin zo aanspreekt. Heb deel 1 uit en ben nu in deel twee bezig..
De conclusies bewaar ik nog even. Spannend is het wel.
Nog nooit van gehoord. Ik zal vast geen jongere meer zijn.jakobmarin schreef:Ik ben benieuwd naar die conclusies! Ik zit met hetzelfde nl. (plus dat het inderdaad gewoon boeken zijn die lezen als een trein).dennis schreef:Ik lees op het moment die Hongerspelen, om te weten wat jongeren (ook onze jongeren) hierin zo aanspreekt. Heb deel 1 uit en ben nu in deel twee bezig..
Tja, wat is een jongere?freek schreef:Nog nooit van gehoord. Ik zal vast geen jongere meer zijn.jakobmarin schreef:Ik ben benieuwd naar die conclusies! Ik zit met hetzelfde nl. (plus dat het inderdaad gewoon boeken zijn die lezen als een trein).dennis schreef:Ik lees op het moment die Hongerspelen, om te weten wat jongeren (ook onze jongeren) hierin zo aanspreekt. Heb deel 1 uit en ben nu in deel twee bezig..
Ik ben ook plus 35, maar werk regelmatig met jongelui, en deze boeken worden massaal gelezen. Ik vind het belangrijk om hun leefwereld te kennen, vandaar..jakobmarin schreef:Tja, wat is een jongere?freek schreef:Nog nooit van gehoord. Ik zal vast geen jongere meer zijn.jakobmarin schreef:Ik ben benieuwd naar die conclusies! Ik zit met hetzelfde nl. (plus dat het inderdaad gewoon boeken zijn die lezen als een trein).dennis schreef:Ik lees op het moment die Hongerspelen, om te weten wat jongeren (ook onze jongeren) hierin zo aanspreekt. Heb deel 1 uit en ben nu in deel twee bezig..
De conclusies bewaar ik nog even. Spannend is het wel.![]()
Ik ben >35 jaar, maar ga wel veel met jongeren om en als je "The Hunger Games" zegt, zullen veel jongeren hier wel iets vanaf weten.
Hier een (christelijke) recensie van de boeken : http://www.opbouwonline.nl/artikel.php?id=16178
Ik was net in de bieb en zag de DVD liggen. Maar als "sprinter", dat betekent dat je hem maar een week mag houden voor 2.50. Dus eerst dan maar eens vragen of er belangstelling voor is, zoals ik de achterkant lees denk ik het niet.jakobmarin schreef:Tja, wat is een jongere?freek schreef:Nog nooit van gehoord. Ik zal vast geen jongere meer zijn.jakobmarin schreef:Ik ben benieuwd naar die conclusies! Ik zit met hetzelfde nl. (plus dat het inderdaad gewoon boeken zijn die lezen als een trein).dennis schreef:Ik lees op het moment die Hongerspelen, om te weten wat jongeren (ook onze jongeren) hierin zo aanspreekt. Heb deel 1 uit en ben nu in deel twee bezig..
De conclusies bewaar ik nog even. Spannend is het wel.![]()
Ik ben >35 jaar, maar ga wel veel met jongeren om en als je "The Hunger Games" zegt, zullen veel jongeren hier wel iets vanaf weten.
Hier een (christelijke) recensie van de boeken : http://www.opbouwonline.nl/artikel.php?id=16178
Aan de film heb ik ook niet zoveel behoefte, heb hem niet gezien.Mara schreef:Ik was net in de bieb en zag de DVD liggen. Maar als "sprinter", dat betekent dat je hem maar een week mag houden voor 2.50. Dus eerst dan maar eens vragen of er belangstelling voor is, zoals ik de achterkant lees denk ik het niet.jakobmarin schreef:Tja, wat is een jongere?freek schreef:Nog nooit van gehoord. Ik zal vast geen jongere meer zijn.jakobmarin schreef:Ik ben benieuwd naar die conclusies! Ik zit met hetzelfde nl. (plus dat het inderdaad gewoon boeken zijn die lezen als een trein).![]()
Het ziet er voor mij nogal vaag uit.
Zita schreef:Net uit: Bleu, van Anne Wiarda.
Gaat nergens over. Alleen de achterkant is leuk om te lezen. Dan heb je nog het idee dat je een leuk boek gekocht hebt.
Ik ben heel benieuwd wat je daarvan vindt. We hebben het met de leeskring gedaan, en ik was de enige die er niet enthousiast over was.Zita schreef:Nu begonnen in De Damessalon, van Tova Mirvis. http://www.bol.com/nl/p/de-damessalon/666854546/
Tot nu toe: interessant en humoristisch. Ik vind het beslist aardig om de overeenkomsten tussen een refo-kerk en een joods-orthodoxe gemeente te zien wat betreft sommige uiterlijkheden en de nadruk die op die uiterlijkheden wordt gelegd. Tot nu toe krijg ik wel het vervelende idee dat er een al te grote heldenrol voor Batsjeva ligt. Ze lijkt als relatieve buitenstaander het absolute gelijk aan haar zijde te hebben, en dat vind ik weer wat minder leuk. Veel inhoud heeft het boek verder tot nu toe niet.Dodo schreef:Ik ben heel benieuwd wat je daarvan vindt. We hebben het met de leeskring gedaan, en ik was de enige die er niet enthousiast over was.Zita schreef:Nu begonnen in De Damessalon, van Tova Mirvis. http://www.bol.com/nl/p/de-damessalon/666854546/