hier ook nietMister schreef:Hier niets aan de hand, op 4 pc's, een tablet een een telefoon gewoon een W die ik verwacht te zien.
Wist je dat........[6]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Wist je dat........[5]
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
... mijn controltoets nog wel eens blijft hangen?
... dit een Toshibaprobleem zou kunnen zijn?
... ik dat een beetje raar vind?
... het gelukkig niet zo vaak meer voorkomt?

Volgende keer dan toch maar een ander merkAfgewezen schreef:... mijn controltoets nog wel eens blijft hangen?

Ik heb trouwens nog een heel oud Toshiba transistorradiootje.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ik het forum niet lezen kan, omdat onze honnepon achter de pc heeft gezeten en op de een of andere manier heeft ze iets aangeklikt bij t forum zodat rf nu heeeeeeeeeel ienieminie klein is...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tegelijk ctrl en plus indrukken.
Maar ondanks dat, kom je klaar, helder en duidelijk over! :-)henriët schreef:ik het forum niet lezen kan, omdat onze honnepon achter de pc heeft gezeten en op de een of andere manier heeft ze iets aangeklikt bij t forum zodat rf nu heeeeeeeeeel ienieminie klein is...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
haha,refo schreef:Tegelijk ctrl en plus indrukken.
super, dank je wel!!!!
Ik heb weer zicht;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb even heel dicht op m'n scherm gekeken en naar t topic gekeken wat een heel korte topictitel had met stipjes erachter en typen op t toetsenbord ging prima, maar dank zij refo is t weer opgelost!-DIA- schreef:Maar ondanks dat, kom je klaar, helder en duidelijk over! :-)henriët schreef:ik het forum niet lezen kan, omdat onze honnepon achter de pc heeft gezeten en op de een of andere manier heeft ze iets aangeklikt bij t forum zodat rf nu heeeeeeeeeel ienieminie klein is...
henriët schreef:haha,refo schreef:Tegelijk ctrl en plus indrukken.
super, dank je wel!!!!
Ik heb weer zicht;)

Wat grappig. Eén van mijn pluizige honneponnetjes op 4 poten doet ook wel eens zoietshenriët schreef:ik het forum niet lezen kan, omdat onze honnepon achter de pc heeft gezeten en op de een of andere manier heeft ze iets aangeklikt bij t forum zodat rf nu heeeeeeeeeel ienieminie klein is...

Loekie de kat die een wandeling maakt... over het toetsenbord.Mara schreef:Wat grappig. Eén van mijn pluizige honneponnetjes op 4 poten doet ook wel eens zoietshenriët schreef:ik het forum niet lezen kan, omdat onze honnepon achter de pc heeft gezeten en op de een of andere manier heeft ze iets aangeklikt bij t forum zodat rf nu heeeeeeeeeel ienieminie klein is...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ze liggen vaak achter het scherm te slapen, lekker warm. Bij het wakker worden en wegsluipen gaat dan wel eens iets mis.-DIA- schreef:Loekie de kat die een wandeling maakt... over het toetsenbord.Mara schreef:Wat grappig. Eén van mijn pluizige honneponnetjes op 4 poten doet ook wel eens zoietshenriët schreef:ik het forum niet lezen kan, omdat onze honnepon achter de pc heeft gezeten en op de een of andere manier heeft ze iets aangeklikt bij t forum zodat rf nu heeeeeeeeeel ienieminie klein is...
Het steeds leuker op Facebook wordt! Welkom Afgewezen! 

wist ik al....... zeker leuk!!!!Wilhelm schreef:Het steeds leuker op Facebook wordt! Welkom Afgewezen! ;)
Ik word dus langzamerhand een eenling zonder facebook. Zelfs Afgewezen is bezweken voor de verlokkingen die het faceboek schijnt te bieden.Wilhelm schreef:Het steeds leuker op Facebook wordt! Welkom Afgewezen!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.