Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Vandaag nog een vrije dag. Ik zou vanmiddag even werken ivm een presentatie.
Helaas belde mijn collega af dus ik ben nog lekker thuis,...............wat erruggggg!
Net in de tuin bezig geweest. Nu even Amersfoort in voor wat boodschapjes.
Daarna nog even de tuin in en vanavond ruimen op mijn studeerkamer.
Helaas belde mijn collega af dus ik ben nog lekker thuis,...............wat erruggggg!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Vandaag nog een vrije dag. Ik zou vanmiddag even werken ivm een presentatie.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik heb ook een flink deel van de avond geluisterd, mooi!helma schreef:er waren meer duo's.MarthaMartha schreef:Jammer, wij haakten pas laat aan... tegen achten... ben bang dat wij dat dochtertje gemist hebben....Auto schreef:Om mee te luisteren vanuit de koepelkerk te Renswoude klik maar op de link:helma schreef:hard gewerkt vandaag
vanmiddag even een uurtje wezen shoppen
Vanavond zangavond t..b.v. Stichting Gevangenzorg
mijn dochtertje moet duo zingen
http://kerkdienstgemist.nl/assets/37-He ... -Renswoude
Het was echt een mooie avond!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag ons zieke Jetje verzorgen, vanmi een gesprek gehad, mn schoonzus even geholpen met folderen, Schemerlichtje van koffie voorzien;) En verder huishouden:)
Om 6 uur werd ik wakker en ging de wekker en heb ik nog even gedommelt terwijl m'n man zich ging aankleden.
Ik lag te woelen en kon niet meer slapen, dus er ook maar uit gegaan. Samen nog even een kopje koffie gedronken (manlief komt vanavond pas om 10 uur thuis).
Een was je gedraaid en opgehangen.
Net even met zuslief zitten msnen, ze komt vanmiddag even bij m'n langs we gaan dan even de stad in.
Vanavond vrouwenkring (bij mij thuis).
Ik lag te woelen en kon niet meer slapen, dus er ook maar uit gegaan. Samen nog even een kopje koffie gedronken (manlief komt vanavond pas om 10 uur thuis).
Een was je gedraaid en opgehangen.
Net even met zuslief zitten msnen, ze komt vanmiddag even bij m'n langs we gaan dan even de stad in.
Vanavond vrouwenkring (bij mij thuis).
- MarthaMartha
nou ja... uh....
- kaarten inplakken die we met trouwen hebben gekregen (wat doe je als je nog 15 bladzijden over hebt in je plakboek, maar hij inmiddels wel echt enorm dik is van alle kaarten, gewoon doorplakken of nieuw plakboek pakken?
- moet echt boodschappen doen voor avondeten (zie ik minst zitten, dus stel ik nog even uit)
- verder nog een was afhalen en eigenlijk moet ik een was draaien, laat ik dat eerst maar gaan doen zo...
- weer optellen ipv aftellen
- kaarten inplakken die we met trouwen hebben gekregen (wat doe je als je nog 15 bladzijden over hebt in je plakboek, maar hij inmiddels wel echt enorm dik is van alle kaarten, gewoon doorplakken of nieuw plakboek pakken?
- moet echt boodschappen doen voor avondeten (zie ik minst zitten, dus stel ik nog even uit)
- verder nog een was afhalen en eigenlijk moet ik een was draaien, laat ik dat eerst maar gaan doen zo...
- weer optellen ipv aftellen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Even naar m'n vriendin (dr dochtertje is van de week geopereerd) en dan gelijk even naar het winkelcentrum wat spullen ruilen.
Misschien nog even door de kringloop.
Misschien nog even door de kringloop.
- oesterschelpje
Naar school. 

onze jongste heeft zojuist z´n rijbewijs gehaald, dat moeten we maar even gaan vieren 

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
mmm... ik denk meteen aan taart enzo.... lekker!Hendrikus schreef:onze jongste heeft zojuist z´n rijbewijs gehaald, dat moeten we maar even gaan vieren

Moest even wat spullen halen in Zwolle, vanmiddag een briefing en vanaf 4 uur klus. Geen idee hoe laat ik thuis ben vandaag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Ik ga gewoon net doen alsof ik niet zwanger ben.
Vanmorgen fijn moment met Helma gehad.
En nu ga ik stofzuigen en dweilen en de wc's schoonmaken.
Daarna de vloerbedekking van de trap eens onder handen nemen.
Als het droog wordt het voorraam (dat pas gelapt is) weer lappen omdat er vogelpoep op zit.
een appeltaart bakken...
enne... nou ja, ik zal later wel laten weten hoe ver ik gekomen ben...
Vanmorgen fijn moment met Helma gehad.
En nu ga ik stofzuigen en dweilen en de wc's schoonmaken.
Daarna de vloerbedekking van de trap eens onder handen nemen.
Als het droog wordt het voorraam (dat pas gelapt is) weer lappen omdat er vogelpoep op zit.
een appeltaart bakken...
enne... nou ja, ik zal later wel laten weten hoe ver ik gekomen ben...

hij is al naar de bakkerMarthaMartha schreef:mmm... ik denk meteen aan taart enzo.... lekker!Hendrikus schreef:onze jongste heeft zojuist z´n rijbewijs gehaald, dat moeten we maar even gaan vieren

~~Soli Deo Gloria~~
Dat regent er vanzelf wel af....MarthaMartha schreef:Als het droog wordt het voorraam (dat pas gelapt is) weer lappen omdat er vogelpoep op zit.