Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vanochtend gewerkt.
Vanmiddag om 15:00 uur meekijken met de rouwdienst van een geliefde oud-ouderling van onze gemeente.
(Ik houd nooit zo van die termen, maar toch in dit geval gemeend). Een man met wie je echt bevriend was. En hij wist veel van de Heere. Heerlijk om naar 'm te luisteren op huisbezoek, hoewel het ook weer geen prater was.
https://rouwplechtigheid.begrafenisverz ... enis_ID=23
Vanmiddag om 15:00 uur meekijken met de rouwdienst van een geliefde oud-ouderling van onze gemeente.
(Ik houd nooit zo van die termen, maar toch in dit geval gemeend). Een man met wie je echt bevriend was. En hij wist veel van de Heere. Heerlijk om naar 'm te luisteren op huisbezoek, hoewel het ook weer geen prater was.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
DIA toch, het is dat mn stoel een leuning heeft, anders was ik gevallen.-DIA- schreef:Wij hebben eens, al wat jaren geleden, geheel Zeeuws-Vlaanderen doorkruist. Ik heb hier ooit melding van gemaakt en kwam toen op dit forum nog een Terneuzenaar (of hoe noem je die?) tegen.Jantje schreef:Tiberius schreef:Klopt, in mijn auto zit privacyglas, wel zo verstandig als ik door Zeeland rijd.
Het was overigens nabij het plaatsje Hoek.![]()
Maar Hoek is nog een dagreis hiervandan. En wie gaat er nou toch naar Zeeuws-Vlaanderen op vakantie?
Walcheren is vele malen mooier.
Maar dat wil niet zeggen dat we het bij Zeeeuws-Vlaanderen hebben gelaten. Vanuit ons vakantiehuisje hebben toen de verschillende delen van Zeeland, Goeree-Overflakkee, maar ook het aangrenzende deel van België doorkruist. In Merksem nog de Evangelisatiepost bezien en verder wat in het rond gekeken. Wat Walcheren betreft nog wat oude kennissen bezocht in Oost-Souburg. Middelburg vind ik wel de parel van Zeeland.
(Goes, parel vanaf de 10e eeuw)
Persoonlijk vind ik Middelburg meer hebben dan Goes, laten we daar niet over twisten.Zeeuw schreef:DIA toch, het is dat mn stoel een leuning heeft, anders was ik gevallen.-DIA- schreef:Wij hebben eens, al wat jaren geleden, geheel Zeeuws-Vlaanderen doorkruist. Ik heb hier ooit melding van gemaakt en kwam toen op dit forum nog een Terneuzenaar (of hoe noem je die?) tegen.Jantje schreef:Tiberius schreef:Klopt, in mijn auto zit privacyglas, wel zo verstandig als ik door Zeeland rijd.
Het was overigens nabij het plaatsje Hoek.![]()
Maar Hoek is nog een dagreis hiervandan. En wie gaat er nou toch naar Zeeuws-Vlaanderen op vakantie?
Walcheren is vele malen mooier.
Maar dat wil niet zeggen dat we het bij Zeeeuws-Vlaanderen hebben gelaten. Vanuit ons vakantiehuisje hebben toen de verschillende delen van Zeeland, Goeree-Overflakkee, maar ook het aangrenzende deel van België doorkruist. In Merksem nog de Evangelisatiepost bezien en verder wat in het rond gekeken. Wat Walcheren betreft nog wat oude kennissen bezocht in Oost-Souburg. Middelburg vind ik wel de parel van Zeeland.
(Goes, parel vanaf de 10e eeuw)

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zoom-Webex-MS Teams-Skype
Tegelijk?
Ik zag de rouwadvertentie in de krant. Ik dacht meteen, zat die niet in de kerkenraad?Mistig schreef:Vanochtend gewerkt.
En de volgende dag stond er inderdaad ook een advertentie van de kerkenraad.
Nee, achter elkaar.Herman schreef:Tegelijk?
Daar hoeven we ook niet over te twisten. Ik ben het met je eens namelijk. Maar een stadwandeling in Goes is ook wel echt heel leuk een keertje. Dan ontdek je echt leuke plekjes.-DIA- schreef: Persoonlijk vind ik Middelburg meer hebben dan Goes, laten we daar niet over twisten.
leuke rf meeting... gids jij?Zeeuw schreef:Daar hoeven we ook niet over te twisten. Ik ben het met je eens namelijk. Maar een stadwandeling in Goes is ook wel echt heel leuk een keertje. Dan ontdek je echt leuke plekjes.-DIA- schreef: Persoonlijk vind ik Middelburg meer hebben dan Goes, laten we daar niet over twisten.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Haha, hij stond in juni gepland als reunie voor mijn oude A6 klas. Maar helaas, Corona. Wel met een externe gids overigens. Die man weet zoveel.Bertiel schreef:leuke rf meeting... gids jij?Zeeuw schreef:Daar hoeven we ook niet over te twisten. Ik ben het met je eens namelijk. Maar een stadwandeling in Goes is ook wel echt heel leuk een keertje. Dan ontdek je echt leuke plekjes.-DIA- schreef: Persoonlijk vind ik Middelburg meer hebben dan Goes, laten we daar niet over twisten.
Indrukwekkende dienst. Dan ga ik op tot Gods altaren.Mistig schreef:Vanochtend gewerkt.
Bespeelde Piet het orgel?
Nee. Huig.-DIA- schreef:Indrukwekkende dienst. Dan ga ik op tot Gods altaren.Mistig schreef:Vanochtend gewerkt.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Die ken ik, denk ik niet. Speelt Piet ook nog?Mistig schreef:Nee. Huig.-DIA- schreef:Indrukwekkende dienst. Dan ga ik op tot Gods altaren.Mistig schreef:Vanochtend gewerkt.
Hoeft geen antwoord op, anders wordt het nog te familiair. Ik begreep intussen dat hij nog als organist aan de gemeente verbonden is.
Dank voor de attendering. Een zeer aangenaam mens als ouderling. Dat mag toch wel in het openbaar gezegd worden. Ik moest de hele dag een cursus geven, maar ik hoop dat het nog na te kijken is.
- Delftenaar
Vandaag veel digitale overleggen.
Maar veel fijner vond ik het om de collega's in het "echt" te zien.
Maar veel fijner vond ik het om de collega's in het "echt" te zien.