Ben nu bezig te proberen om hem te verwijderen.

hoop dat je vannacht lekker slaapt!Orchidee schreef:Dat ik vannacht niet kon slapen, en nu zou ik wel kunnen
henriët schreef:hoop dat je vannacht lekker slaapt!Orchidee schreef:Dat ik vannacht niet kon slapen, en nu zou ik wel kunnen
Ow, dat zijn de mindere berichten.Orchidee schreef:Dat onze "automobiel" het afgelopen zaterdag heeft begeven![]()
Vanavond horen we hoe of wat
Ik ben zo blij, 1 van mijn zoons heeft het opgelost.Mara schreef:Ik baal ervan dat ik mijn account niet in kan.
Ik heb mijn wachtwoord al verwijderd, mezelf administrator gemaakt, maar ik krijg steeds de melding : de service User Profile-service verhindert het aanmelden probleem. De kids zijn al bezig geweest om het te proberen via de veilige modus, maar het lukt niet.
Dus ik kan niet bij mijn mail.
k weet niet of je hem er al af heb. Anders moet je deze eens proberen.Rijssen schreef:Dat ik een geweldig rot virus op de pc heb, het antimalware doctor virus.
Ben nu bezig te proberen om hem te verwijderen.
Ja, dat is het juist..refo schreef:Daar heb je weinig last van. Die kijken alleen naar zichzelf.
Behalve als ze ook nog een boel van jou verwachten.refo schreef:Daar heb je weinig last van. Die kijken alleen naar zichzelf.