Ben nu bezig te proberen om hem te verwijderen.
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat ik een geweldig rot virus op de pc heb, het antimalware doctor virus.
hoop dat je vannacht lekker slaapt!Orchidee schreef:Dat ik vannacht niet kon slapen, en nu zou ik wel kunnen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:hoop dat je vannacht lekker slaapt!Orchidee schreef:Dat ik vannacht niet kon slapen, en nu zou ik wel kunnen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik baal ervan dat ik mijn account niet in kan.
Ik heb mijn wachtwoord al verwijderd, mezelf administrator gemaakt, maar ik krijg steeds de melding : de service User Profile-service verhindert het aanmelden probleem. De kids zijn al bezig geweest om het te proberen via de veilige modus, maar het lukt niet.
Dus ik kan niet bij mijn mail.
Ik heb mijn wachtwoord al verwijderd, mezelf administrator gemaakt, maar ik krijg steeds de melding : de service User Profile-service verhindert het aanmelden probleem. De kids zijn al bezig geweest om het te proberen via de veilige modus, maar het lukt niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat onze "automobiel" het afgelopen zaterdag heeft begeven
Vanavond horen we hoe of wat
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ow, dat zijn de mindere berichten.Orchidee schreef:Dat onze "automobiel" het afgelopen zaterdag heeft begeven![]()
Ik ben zo blij, 1 van mijn zoons heeft het opgelost.Mara schreef:Ik baal ervan dat ik mijn account niet in kan.
Hij ging terug in de tijd
k weet niet of je hem er al af heb. Anders moet je deze eens proberen.Rijssen schreef:Dat ik een geweldig rot virus op de pc heb, het antimalware doctor virus.
http://www.malwarebytes.org/
Van een zere kies 
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Het bleek bij ons ook een virus te zijn.
Binnengehaald op zaterdagavond, door een bestandje van Samsung
Binnengehaald op zaterdagavond, door een bestandje van Samsung
narcistische mensen 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Daar heb je weinig last van. Die kijken alleen naar zichzelf.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ja, dat is het juist..refo schreef:Daar heb je weinig last van. Die kijken alleen naar zichzelf.
dus zeer lastig voor de omgeving.
Je mag/kunt mensen ook niet links laten liggen.
Of ze vallen in het water, als ze TE goed naar zichzelf kijken 
Behalve als ze ook nog een boel van jou verwachten.refo schreef:Daar heb je weinig last van. Die kijken alleen naar zichzelf.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)