Gefelie
Re: Gefelie
Gefeliciteerd!!!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
bedankt allemaal, hihi werd ik twee keer gefeliciteerd door één en dezelfde persoon 
Ik ben God zoooo dankbaar voor wat Hij het afgelopen jaar voor me gedaan heeft!

jaja, ik mag nu ook de leeftijd van 17 jaar bereikt hebben.HenriekeK en hmprff
Ik ben God zoooo dankbaar voor wat Hij het afgelopen jaar voor me gedaan heeft!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
swee 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waarmeehenriët schreef:swee

sommige reacties zijn voorspelbaarGijs83 schreef:Waarmeehenriët schreef:swee

gijs, je bent best nieuwsgierig he...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je maakt me ook nieuwsgierig!henriët schreef:sommige reacties zijn voorspelbaarGijs83 schreef:Waarmeehenriët schreef:swee![]()
- MarthaMartha
zo is dat Gijs, ik ben ook nieuwsgierig!Gijs83 schreef:Je maakt me ook nieuwsgierig!henriët schreef:sommige reacties zijn voorspelbaarGijs83 schreef:
Waarmee![]()
Enne Helma: gefeliciteerd met de kasteelheer!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Helma, gefeliciteerd met jewederhelft. Je zoon heeft me van alles verteld over boeken enzo.... 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Helma, als nog van harte gefeliciteerd met je man. Gods zegen in het nieuwe levensjaar toegewenst, samen met al degene die hem/jou lief en dierbaar zijn.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik ben wel heel nieuwsgierig of dat boek nog gelezen gaat worden........Wilma van den Berg schreef:Helma, als nog van harte gefeliciteerd met je man. Gods zegen in het nieuwe levensjaar toegewenst, samen met al degene die hem/jou lief en dierbaar zijn.
Anders moet jij het hem maar voorlezen.
Ik heb inmiddels van Swee, begrepen waar het om ging, maar mocht het niet verder vertellen. Dus dat doe ik ook maar niet. We horen het vanzelf...MarthaMartha schreef:
zo is dat Gijs, ik ben ook nieuwsgierig!

kijk, dat is de juiste houding.. naar de persoon zelf gaanMarthaMartha schreef:zo is dat Gijs, ik ben ook nieuwsgierig!Gijs83 schreef:
Je maakt me ook nieuwsgierig!

alleen wat je nu deed op t forum.... is weer niet wijs.. gijs...
- Wilma van den Berg
Gijs83 schreef:Ik heb inmiddels van Swee, begrepen waar het om ging, maar mocht het niet verder vertellen. Dus dat doe ik ook maar niet. We horen het vanzelf...MarthaMartha schreef:
zo is dat Gijs, ik ben ook nieuwsgierig!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- zusterelly
'k Zie net dat Klaas Jan jarig is. Gefeliciteerd!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Die Klaas Jan toch... gefeliciteerd hoor!zusterelly schreef:'k Zie net dat Klaas Jan jarig is. Gefeliciteerd!
~~Soli Deo Gloria~~