Kleine ergernissen [1]
Re: Kleine ergernissen
Een zinnetje als: "Het schijnt dat-ie nog geen 5 stemmen tekort kwam."

Is inmiddels weggehaald.freek schreef:Een zinnetje als: "Het schijnt dat-ie nog geen 5 stemmen tekort kwam."
een kleine ergernis is dat ik niet begrijp waarom terugtrekken uit Uruzgan 230 miljoen euro moet kosten. Ik ben heel naief, en dacht tot nu toe dat zoiets met maximaal 50 000 euro wel gefikst zou zijn.
Deze posting ga ik doormailen aan Van Middelkoop en de defensiestaf.Zita schreef:een kleine ergernis is dat ik niet begrijp waarom terugtrekken uit Uruzgan 230 miljoen euro moet kosten. Ik ben heel naief, en dacht tot nu toe dat zoiets met maximaal 50 000 euro wel gefikst zou zijn.

Wil jij vast een begroting maken?
Besef je wel dat je een kleine 2000 mensen moet repatriëren met al het ingezette materieel.
Je wilt niet weten hoeveel containers alleen al voor het materieel moeten worden ingezet, die dus allemaal moeten worden getransporteerd over zee en door de lucht.
Laten we hopen dat het geen 460 miljoen zal gaan kosten.
Besef je ook hoeveel materiaal wij daar moeten achterlaten, en hoeveel materiaal over een veel kortere periode dan begroot moet worden afgeschreven? Ja dat kost geld....veel geld.jvdg schreef:Deze posting ga ik doormailen aan Van Middelkoop en de defensiestaf.Zita schreef:een kleine ergernis is dat ik niet begrijp waarom terugtrekken uit Uruzgan 230 miljoen euro moet kosten. Ik ben heel naief, en dacht tot nu toe dat zoiets met maximaal 50 000 euro wel gefikst zou zijn.![]()
Wil jij vast een begroting maken?
Besef je wel dat je een kleine 2000 mensen moet repatriëren met al het ingezette materieel.
Je wilt niet weten hoeveel containers alleen al voor het materieel moeten worden ingezet, die dus allemaal moeten worden getransporteerd over zee en door de lucht.
Laten we hopen dat het geen 460 miljoen zal gaan kosten.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
haalde alle attributen die ik inmiddels voor 9 juni heb nog eens te voorschijn (effe wegdromen
), is 1 ding helemaal niet wat ik besteld heb... de maat klopt van geen kanten.... snik! Meteen gebeld, ze gaan het oplossen, goede service dus gelukkig! Ik blij dat ik de boel even tevoorschijn haalde 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Grrrrrrrr ik was al sjaggo, maar 't word, vrees ik, nog veel erger...Voor de 3e x WMP afgesloten, terwijl ik bijna klaar was met de lijst met nummers die ik moest branden...Dus wéér overnieuw begonnen!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Hooikoorts
En dan de gedachte dat ik er gewoon het hele seizoen last van heb en beroerd van ben

En dan de gedachte dat ik er gewoon het hele seizoen last van heb en beroerd van ben

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik heb hoofdpijn... kan dat misschien ook een soort van hooikoorts zijn? 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hoofdpijn bij een allergie voor stuifmeel enz. kan heel goed.
Je kunt zelfs lichte verhoging hebben. Daarom ook de naam "hooikoorts"
Je kunt zelfs lichte verhoging hebben. Daarom ook de naam "hooikoorts"
Dat je vaak ALLEEN nog maar met je chipknip kan betalen voor parkeren 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Makkelijk toch? Dan ben je van dat gezeur met muntjes af.Orchidee schreef:Dat je vaak ALLEEN nog maar met je chipknip kan betalen voor parkeren
Eind 2011 stappen we volgens de huidige planning van de banken allemaal over op EMV-betalingen, dan wordt het allemaal nog makkelijker en veiliger: geen chipknip meer, geen onveilige pintransacties meer.
Sorry, wat is EMV?Tiberius schreef:Makkelijk toch? Dan ben je van dat gezeur met muntjes af.Orchidee schreef:Dat je vaak ALLEEN nog maar met je chipknip kan betalen voor parkeren
Eind 2011 stappen we volgens de huidige planning van de banken allemaal over op EMV-betalingen, dan wordt het allemaal nog makkelijker en veiliger: geen chipknip meer, geen onveilige pintransacties meer.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
EMV is een standaard voor betaalsystemen en betaalpassen (opgesteld door Europay, Mastercard en Visa). Bij deze standaard wordt alleen nog maar een chip gebruikt op de betaalpas; geen onveilige magneetstrip meer. Die magneetstrips kunnen namelijk vrij eenvoudig uitgelezen worden.Luther schreef:Sorry, wat is EMV?Tiberius schreef:Makkelijk toch? Dan ben je van dat gezeur met muntjes af.Orchidee schreef:Dat je vaak ALLEEN nog maar met je chipknip kan betalen voor parkeren
Voor meer info zie www.hetnieuwepinnen.nl .
Ik heb 4 jonge muizen gevangen. Iemand tips wat ik er mee kan doen?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck