Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Ichtus schreef:besta je dan uit meerdere delen?> omdat je het over we hebt???caprice schreef:Nee, alleen.Hendrikus schreef:met wie doe je dat samen dan?caprice schreef:We gaan beginnen met 'De Gereformeerde Dogmatiek' van ds. G.H. Kersten.
Hij is vast in hoogheid gezeten; dan is het netter om van 'we' te spreken
Dat is misschien persoonlijk, maar ik vind het het een beetje dominant om de post te beginnen met 'Ik ga beginnen met...Ichtus schreef:besta je dan uit meerdere delen?> omdat je het over we hebt???caprice schreef:Nee, alleen.Hendrikus schreef:met wie doe je dat samen dan?caprice schreef:We gaan beginnen met 'De Gereformeerde Dogmatiek' van ds. G.H. Kersten.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Christiaan
Waarom begin je dan niet zo?caprice schreef:Dat is misschien persoonlijk, maar ik vind het het een beetje dominant om de post te beginnen met 'Ik ga beginnen met...Ichtus schreef:besta je dan uit meerdere delen?> omdat je het over we hebt???caprice schreef:Nee, alleen.Hendrikus schreef: met wie doe je dat samen dan?
Vandaag ga ik....
of gisteren ben ik van plan....
Dan begrijpt ieder je direct..
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- jakobmarin
Slagschaduw, Sigmund Brouwer

De duistere geheimen van de stad zijn te lang verborgen geweest. Nick Barrett is vastbesloten de waarheid boven water te halen… tegen elke prijs. Slagschaduw is een boeiende en meeslepende psychologische thriller.

De duistere geheimen van de stad zijn te lang verborgen geweest. Nick Barrett is vastbesloten de waarheid boven water te halen… tegen elke prijs. Slagschaduw is een boeiende en meeslepende psychologische thriller.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
jakobmarin schreef:Slagschaduw, Sigmund Brouwer
niet het meest mooie boek van Sigmund vind ik
Heb je "de Klaagkamer" gelezen?
- jakobmarin