Dit zegt een resencie:dennis schreef:Vraagje: is Julia's schaduw een mooi boek?
Ik hou van historische romans en overweeg het te kopen, vandaar..
Ik koop altijd boeken. Dan ben ik maar een heel klein beetje meer kwijt dan bij de bieb.Orchidee schreef:Ik koop zelden boeken.
Ik leen uit de bibliotheek.
Zita schreef:Ik koop altijd boeken. Dan ben ik maar een heel klein beetje meer kwijt dan bij de bieb.Orchidee schreef:Ik koop zelden boeken.
Ik leen uit de bibliotheek.
Niet gek veel meer. Bij de bieb waar ik voorheen kwam, betaalde je contributie, leengeld en zo nu en dan een boete wegens te laat inleveren. Ik koop nu alles tweedehands, en da's meestal 1-2 euro per boek. Soms iets minder, incidenteel iets meer.Orchidee schreef:Zita schreef:Ik koop altijd boeken. Dan ben ik maar een heel klein beetje meer kwijt dan bij de bieb.Orchidee schreef:Ik koop zelden boeken.
Ik leen uit de bibliotheek.![]()
geef jij IETS MEER dan 34,50 aan boeken uit ?
Orchidee schreef:Zita schreef:Ik koop altijd boeken. Dan ben ik maar een heel klein beetje meer kwijt dan bij de bieb.Orchidee schreef:Ik koop zelden boeken.
Ja ik ook, en ik leen voor m'n moeder ook nogal eens, op dezelfde pas.albion schreef:Orchidee schreef:Zita schreef:Ik koop altijd boeken. Dan ben ik maar een heel klein beetje meer kwijt dan bij de bieb.Orchidee schreef:Ik koop zelden boeken.
Bij ons is het lidmaatschap bij de bieb 45 euro (kan ik wel zoveel boeken lezen per jaar als ik wil).
dat laatste is illegaal, dacht ik.Orchidee schreef: Ja ik ook, en ik leen voor m'n moeder ook nogal eens, op dezelfde pas.
Veel bibliotheken kampen met geldtekort, personeel wordt wegbezuinigd. Ik heb geen contact met bib.personeel. Ik kom, deponeer mijn boeken in de rolwagen aldaar, ik zoek de boeken uit, en scan ze.Zita schreef:dat laatste is illegaal, dacht ik.Orchidee schreef: Ja ik ook, en ik leen voor m'n moeder ook nogal eens, op dezelfde pas.
Waarom illegaal, mijn moeder kan niet naar de bibliotheek, en ik mag 8 boeken per keer meenemen, en al kom ik na een week weer, mag ik er weer 8, dat ik die samen met mijn moeder lees maakt toch niet uit?, en ik kom niet iedere week om 8 boeken hoor, meestal eens in de 6 weken ofzoZita schreef:dat laatste is illegaal, dacht ik.Orchidee schreef: Ja ik ook, en ik leen voor m'n moeder ook nogal eens, op dezelfde pas.