kom ook is toch voor vrijgezellen?-DIA- schreef:en kom jij ook? Misschien kunnen gezamelijk vervoer regelen...?Hendrikus schreef:Dat zei je gisteren ook alGijs83 schreef:...The Jansen 5 vanavond optreden in Krimpen a/d IJssel?
ga je luisteren of jij ook verlaafd bent?Gijs83 schreef:...bij de Kom Ook groep in Hoevelaken het morgenavond gaat over computerverlaving?
Wist je dat........[4]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat........[4]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
geen ideeMarthaMartha schreef:kom ook is toch voor vrijgezellen?-DIA- schreef:en kom jij ook? Misschien kunnen gezamelijk vervoer regelen...?Hendrikus schreef:Dat zei je gisteren ook alGijs83 schreef:...The Jansen 5 vanavond optreden in Krimpen a/d IJssel?
ga je luisteren of jij ook verlaafd bent?Gijs83 schreef:...bij de Kom Ook groep in Hoevelaken het morgenavond gaat over computerverlaving?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja, de Kom uit groep is volgens mij voor vrijgezellen...
Er komen meest vrijgezellen, maar ook (getrouwde) stellen, zeer gevarieerd in leeftijd.dennis schreef:Ja, de Kom uit groep is volgens mij voor vrijgezellen...
...ik het ND een buitengewoon goede krant vind.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ze geven mooi weer op!helma schreef:ik hoop ook op veel zon; we hebben morgen een personeelsdagje in Noordwijk.
(Wij hebben gemeentedag, dus ook fijn als t mooi weer is)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...ik Orchidee mis?
- de Belgische Ardennen prachtig zijn
- Luxemburg eigenlijk nog mooier
- wespen niet van ammoniak houden
- je voor een bbq erg veel hout moet stoken
let sin never hold true, that Love never broke through.
- En dat er heel veel herten zijn.Geduld schreef:- de Belgische Ardennen prachtig zijn
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
... Woord en Daad héél veel inzamelt: cartridges, oude mobieltjes, toners, gebruikte en ongebruikte postzegels, oude ansichtkaarten, spaarzegels, bonnen, punten, airmiles, overgebleven geld van vakanties, geld van voor de euro.
Binnenkort maar eens een pakket lege cartridges en een voorraad gebruikte postzegels opsturen. Ouwe postzegels kunnen ook wel mee, ik reken me suf aan de frankeringen.woord en daad schreef:
Inzamelacties
Cartridges
Kleine, lege inktpatronen, ook toners of cartridges genoemd brengen € 0,10 tot € 4,00 per stuk op, dankzij hergebruik. Het gaat om originele merken, geen compatible (nagemaakte) cartridges. Lever ze in bijv. bij Nica (www.nica-ctc.nl).
Mobieltjes
Afgedankte mobieltjes brengen € 0,50 tot € 32,00 per stuk op. Lever ze in bij Parc-Ink Driebruggen: www.parc-ink.nl. Hoe jonger het model hoe meer geld het opbrengt.
Geen verzendkosten: gebruik het antwoordnummer.
Postzegels en oude ansichten
Wij sparen alle postzegels! Hebt u nog iets liggen of hebt u zelfs een verzameling? Alle soorten postzegels zijn welkom, oud, nieuw, onuitgezocht, onafgeweekt…
Ook oude ansichten met dorpsgezichten/klederdrachten van voor 1960 ontvangen we graag!
Contactpersonen:
1. J. van Geest, Zuiderkruis 50, 3902 XB Veenendaal. geestdrift@ziggo.nl, tel. 0318-516253. Jan van Geest doet de eerste uitzoek en frankeert kantoorenveloppen voor met nieuwe zegels.
2. J.P. van Heemst, Azaleastraat 11, 3245 CB Sommelsdijk, 3245cb11@planet.nl , tel. 0187-483981 of b.g.g. 06-10135169. Jan van Heemst verzorgt de eindverkoop.
Spaarzegels, bonnen en punten
Alle gangbare spaarzegels, koopzegels, bonnen en punten zijn hartelijk welkom! Ze worden ingewisseld voor contanten of voor verkoopartikelen.
Contactpersoon: Mw. T. Versluis-den Otter, J.W. van Puttestraat 61, 4233 EK Ameide, versluisotter@marikonline.nl , tel. 0183-602055.
Air Miles: toegangskaartjes met korting
Woord en Daad verzamelt al jaren Air Miles via groepssparen. Air Miles heeft echter een actiestop afgekondigd. Alle Air Miles-groepsspaarders ontvangen daar persoonlijk bericht over. Tot die tijd kunt u gewoon doorsparen. Alle Air Miles worden nog gebruikt.
Toegangskaartjes
U kunt toegangskaartjes met 25% korting bestellen voor leuke attracties! Bijvoorbeeld voor Blijdorp, Dolfinarium, Efteling, Madurodam, Noorderdierenpark, Walibi. Alle openingstijden vindt u op de betreffende websites.
Bestellen per e-mail of telefoon. Graag ongeveer twee weken van tevoren.
Contactpersoon: mw. T. Versluis-den Otter, J.W. van Puttestraat 61, 4233 EK Ameide, versluisotter@marikonline.nl , tel. 0183-602055.
Geld van voor de euro
Overjarig (vakantie)geld van voor de euro en oud Nederlands papiergeld welkom!
Contactpersoon: Mw. J.J. Hoepel-v/d Bosch, Verdistraat 14, 4207 DE Gorinchem, rhoepel@hetnet.nl, tel. 0183-627577.
...100 jaar geleden Franse rechercheurs Guillaume Apollinaire(1880-1918) arresteerden op verdenking van diefstal van de Mona Lisa?
...vorig jaar Mark Leijsen als 21 Nederlandse militair in Uruzgan omkwam?
...20 jaar geleden Ronald Venetiaan(1936) werd gekozen tot President van Suriname?
...vorig jaar Israël lid werd van de OESO(Economische samenwerking en- ontwikkeling)?
...25 jaar geleden Desmond Tutu(1931) de eerste zwarte bisschop in Zuid-Afrika werd?
...45 jaar geleden de Schipholtunnel werd opengesteld?
...50 jaar geleden Pieter Sjoerds Gerbrandy (76), Nederlands advocaat en staatsman overleed? 1920-1930: gedeputeerde in Friesland, 1939-1942: minister van Justitie, 1940-1945: minister-president, 1948-1959: lid Tweede Kamer voor de ARP.
...het vandaag de nationale feestdag in Brazilie is?
...het 100 jaar gelden ruim 28 graden werd?
...we 40 jaar geleden ruim 12 uren achtereen zonneschijn hadden?
...we 85 jaar geleden zo'n 24 mm regen te verwerken kregen
...vandaag een Etos-vestiging haar deuren opent in Rijssen?
...de koningin vandaag bij een symposium van de oorlogsgravenstichting is?
...er vanavond in Ger.Gem.Berkenwoude(waar o.a.de bekende I.A.Kole ouderling is) gestemd gaat worden uit Ds.J.Schipper en Ds.D.W.Tuinier?
...vorig jaar Mark Leijsen als 21 Nederlandse militair in Uruzgan omkwam?
...20 jaar geleden Ronald Venetiaan(1936) werd gekozen tot President van Suriname?
...vorig jaar Israël lid werd van de OESO(Economische samenwerking en- ontwikkeling)?
...25 jaar geleden Desmond Tutu(1931) de eerste zwarte bisschop in Zuid-Afrika werd?
...45 jaar geleden de Schipholtunnel werd opengesteld?
...50 jaar geleden Pieter Sjoerds Gerbrandy (76), Nederlands advocaat en staatsman overleed? 1920-1930: gedeputeerde in Friesland, 1939-1942: minister van Justitie, 1940-1945: minister-president, 1948-1959: lid Tweede Kamer voor de ARP.
...het vandaag de nationale feestdag in Brazilie is?
...het 100 jaar gelden ruim 28 graden werd?
...we 40 jaar geleden ruim 12 uren achtereen zonneschijn hadden?
...we 85 jaar geleden zo'n 24 mm regen te verwerken kregen
...vandaag een Etos-vestiging haar deuren opent in Rijssen?
...de koningin vandaag bij een symposium van de oorlogsgravenstichting is?
...er vanavond in Ger.Gem.Berkenwoude(waar o.a.de bekende I.A.Kole ouderling is) gestemd gaat worden uit Ds.J.Schipper en Ds.D.W.Tuinier?
Laatst gewijzigd door Gijs83 op 07 sep 2011, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
.... er een nieuwe campagne is....
...ik me verbaas over de onkiese benaming...
...ik er ook helemaal niets bij kan voorstellen....
...kinderen borstvoeding geven ....t/m kleuters...
Dus een baby aan de borst.. een peuter en heb je dan een kleuter, moet ie ook nog ff een keertje een aantal slokken,
men, pfffft...
alle begrip voor borstvoedingmoeders, maar dit..
( voor meer info.. zie nos site)
...ik me verbaas over de onkiese benaming...
...ik er ook helemaal niets bij kan voorstellen....
...kinderen borstvoeding geven ....t/m kleuters...
Dus een baby aan de borst.. een peuter en heb je dan een kleuter, moet ie ook nog ff een keertje een aantal slokken,
men, pfffft...
alle begrip voor borstvoedingmoeders, maar dit..
( voor meer info.. zie nos site)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...70 jaar geleden de Operatie Nordlicht Beleg van Leningrad begon?
... deze slag ruim 900 dagen zou duren?
...180 jaar geleden de eerste zitting van het Belgisch Parlement plaatsvond, dat 102 volksvertegenwoordigers en 51 senatoren telde?
...60 jaar geleden de ondertekening van het Vredesverdrag van San Francisco plaatsvond door Japan en 48 andere landen?
...20 jaar geleden de Republiek Macedonië ontstond na een referendum over onafhankelijkheid van het voormalige Joegoslavië?
...het vandaag de internationale dag van de alfabetisering is?
...ze er in Nederland een hele week van hebben gemaakt?
...Prinses Laurentien dus heel actief is deze week?
...het vandaag de nationale feestdag in Andorra is?
...het 100 jaar geleden ruim 31 graden werd?
...we 49 jaar geleden bijna 12 uren achtereen zonneschijn hadden?
...Andre van Vliet vanavond concerteerd in Harderwijk?
...er vanavond in GG Zwijndrecht gestemd gaat worden uit Ds.J.M.D.de Heer en Ds.C.Sonnevelt?
...er vanavond in GG Veen gestemd gaat worden uit Ds.B.J.van Boven en Ds.A.Schot?
... deze slag ruim 900 dagen zou duren?
...180 jaar geleden de eerste zitting van het Belgisch Parlement plaatsvond, dat 102 volksvertegenwoordigers en 51 senatoren telde?
...60 jaar geleden de ondertekening van het Vredesverdrag van San Francisco plaatsvond door Japan en 48 andere landen?
...20 jaar geleden de Republiek Macedonië ontstond na een referendum over onafhankelijkheid van het voormalige Joegoslavië?
...het vandaag de internationale dag van de alfabetisering is?
...ze er in Nederland een hele week van hebben gemaakt?
...Prinses Laurentien dus heel actief is deze week?
...het vandaag de nationale feestdag in Andorra is?
...het 100 jaar geleden ruim 31 graden werd?
...we 49 jaar geleden bijna 12 uren achtereen zonneschijn hadden?
...Andre van Vliet vanavond concerteerd in Harderwijk?
...er vanavond in GG Zwijndrecht gestemd gaat worden uit Ds.J.M.D.de Heer en Ds.C.Sonnevelt?
...er vanavond in GG Veen gestemd gaat worden uit Ds.B.J.van Boven en Ds.A.Schot?
Ik heb hier wat berichten op de persoon weggehaald.
.. ik zwaar teleurgesteld ben in de Nederlandse Rechtsstaat