mijn naam is haasgertje schreef:als jij het weetJo-Ann schreef:hoe zou dat toch allemaal komen?gertje schreef:ja raar verhaalJo-Ann schreef:het een zoooooiiitje is in de chat....![]()
![]()

mijn naam is haasgertje schreef:als jij het weetJo-Ann schreef:hoe zou dat toch allemaal komen?gertje schreef:ja raar verhaalJo-Ann schreef:het een zoooooiiitje is in de chat....![]()
![]()
Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Er is iets mis met Jo-Ann haar naam. Memento kijkt er morgen naar. Nu niet meer.Luther schreef:Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
uh, ik ben er niet hoor.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Druk op het rode kruisje, dan kun je er in.Luther schreef:Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
er zijn mensen( oa ik), die inloggen, maar men ziet mij niet, of ik kan niet lezen wat anderen tikken..vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Maar ik wil helemaal niet chatten...vlinder schreef:Er is iets mis met Jo-Ann haar naam. Memento kijkt er morgen naar. Nu niet meer.Luther schreef:Ik kom er helemaal niet in. Opeens moet ik een wachtwoord geven.vlinder schreef:Wat is er aan de hand? Ik kom de sjet binnen, maar zie alleen haaf en ichtus?
Je kunt gewoon bij het password op het kruisje klikken en dan kun je gewoon chatten als het goed is.
Jo-Ann schreef:uitvinderskunsten zijn geslaagd![]()
excuses aan de mods...
Mister schreef:
Jo-Ann schreef:uitvinderskunsten zijn geslaagd![]()
excuses aan de mods...
ksnapperniksvan...Jo-Ann schreef:uitvinderskunsten zijn geslaagd![]()
excuses aan de mods...