Wat doen we vandaag ? [6]

Lourens

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Lourens »

Net een deur geschilderd. Straks wat boodschappen doen en iets lekkers klaarmaken voor de lunch.
Vanmiddag aan het werk. We moeten vandaar naar Deventer ivm voetballen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
henriët

Bericht door henriët »

zit nu bij mn ouders te wachten op eten:) hebben net zitten 'borrelen'
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

lange dag gewerkt, moet nu nog boodschappen gaan doen, koken en eten, ik heb bere-trek en weinig puf....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

Zit warm in mijn bus in Deventer. Laptop mee, aangesloten aan telefoon dus ook internet. Straks tijdens de wedstrijd dus goed vertoeven terwijl de regen tikt op het dak.
Ik kijk graag naar sport maar om nu in de kou en regen te gaan zitten. Kennelijk ben ik geen echte supporter. :haha
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lassie

Bericht door Lassie »

@fluitje, weer veilig thuis gekomen?

Straks naar Almere toe (kbc) vanmiddag nog ff snel wat boodschapjes doen en dan naar m'n vriendin, haar helpen in dr huisje. Vanavond nog geen plannen.
MarthaMartha

Ik ben er weer klaar voor, pot verf, kwast en roller liggen gereed..... :barbare
Lourens

Bericht door Lourens »

He MM: bij jou ook al?

Hier is vandaag een deur aan de beurt en de deurpost van de WC.
Ik kan niet alles tegelijk schilderen omdat er teveel gelopen wordt hier. We moeten alles afschermen, mn ivm de hond.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Gisteravond de (jaar)ledenvergadering gehad met de manslidmaten van de kerk. Zo'n vergadering met allemaal feiten en cijfertjes. Helaas wat het ledental vorig jaar per saldo met 1 lid gedaald. Jaar daarvoor was er nog een lichte winst. Ook was er nog verkiezing van 2 ouderlingen en 1 diaken. Voor de ouderlingen waren 3 stemronden nodig. Degene die toen als laatste gekozen werd, nam het ook aan, de andere hebben een bedenktijd gekregen tot woensdagavond 19.00 uur. Bij de uitslag van de 1e stemronde(ouderlingen+diaken) was er voor ouderling in totaal 1 stem meer uitgebracht dan bij de diakenen. Zie je wel zegt Ds.van Dieren dat was die vleermuis die hier rond vliegt :) :haha . Terecht merkte een gemeentelid, die tevens huisarts(en ook als zodanig in de kerk functioneert als iemand onwel is geworden) is, dat er wat aan de rondvliegende vleermuizen gedaan moet worden, want als ze hondsdol worden, kunnen ze levensgevaarlijk worden. Er was onlangs hier ter plaatse een meisje door aangevallen(niet in de kerk hoor), daar moet je direct wat aan doe anders kan het dodelijk zijn aldus de arts.

Vanmorgen op tijd uit bed, want om 8.00 uur moest ik al bij de kerk, want we zijn wezen folderen in Emmen(Evangelisatie Ger.Gem.). Met een opkomst van meer dan 50 mensen was het een geslaagde folderactie. Nu nog afwachten of er positieve of negatieve reacties uit de wijken komen. Het was opnieuw een sneeuwwandeling, want in Emmen lag tenminste 3 cm!!! Terwijl in Rijssen niets ligt.

Vanavond naar de Kom-Ook avond hier in Rijssen, dit keer op loopafstand, zelfs in mijn eigen straat! Dus dat kan ik niet laten schieten!!!
Lourens

Bericht door Lourens »

@ Lassie, door de natte sneeuwstorm in veilig thuisgekomen.

Vandaag weer een deurpost geverfd.
Vanmiddag even een frisse neus gehaald langs het voetbalverld en gelijk verslag van de wedstrijd gedaan voor de Lokale Omroep.

Straks zijn mijn vrouw en ik uitgenodigd voor een etentje bij mijn zoon thuis. Hij wil niet eens vertellen wat we gaan eten.
MarthaMartha

fluitje schreef:@ Lassie, door de natte sneeuwstorm in veilig thuisgekomen.

Vanmiddag even een frisse neus gehaald langs het voetbalverld en gelijk verslag van de wedstrijd gedaan voor de Lokale Omroep.

Straks zijn mijn vrouw en ik uitgenodigd voor een etentje bij mijn zoon thuis. Hij wil niet eens vertellen wat we gaan eten.
en? was het te pruimen? of een soort cake die je af moest gieten? Leuk!!

Vandaag geschilderd voor de verandering, en nu rf-en naast Demo die ziek op bed ligt al de hele week....
BJD

Bericht door BJD »

fluitje schreef: ..
. verslag van de wedstrijd gedaan voor de Lokale Omroep.

..
Is dat ergens na te luisteren, ben wel benieuwd... Fluitje a la Jack van Gelder.. :haha
Lourens

Bericht door Lourens »

BJD schreef:
fluitje schreef: ..
. verslag van de wedstrijd gedaan voor de Lokale Omroep.

..
Is dat ergens na te luisteren, ben wel benieuwd... Fluitje a la Jack van Gelder.. :haha
Ja hoor, waarschijnlijk weer bij de volgende thuiswedstrijd, mits ik in gelegenheid ben om die wedstrijd te bezoeken én de vaste reporter niet aanwezig is. Dan kan je live meeluisteren via internet.
Lourens

Bericht door Lourens »

MarthaMartha schreef:
fluitje schreef:@ Lassie, door de natte sneeuwstorm in veilig thuisgekomen.

en? was het te pruimen? of een soort cake die je af moest gieten? Leuk!!

Vandaag geschilderd voor de verandering, en nu rf-en naast Demo die ziek op bed ligt al de hele week....
Was heel gezellig en hij had goed zijn best gedaan.
Nadeel van een pasta is dat ik nu al weer trek begin te krijgen.
Lassie

Bericht door Lassie »

M'n laptop naast m'n bed leggen en lekker gaan slapen.
helma

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:Ik ben er weer klaar voor, pot verf, kwast en roller liggen gereed..... :barbare
inspiratie opgedaan in onze keuken :huhu
Gesloten