Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Broodje refo.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
Kom mee! naar buiten allemaal!
Nee, niet naar Naar Buiten, maar naar buiten, begrijp me goed!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat jij dit lied citeert ..-DIA- schreef:De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
.

https://youtu.be/oDomF6ZomkY
De paden de lanen in, vooruit met frissche pas!Wilhelm schreef:Dat jij dit lied citeert ..-DIA- schreef:De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
.![]()
![]()
In 't groene dal, in 't stille dal
Klein volgelijn op groenen tak
Die winter is vergangen
enz.
Ik ken nog veel van deze liedjes, mogen we die dan niet citeren?
Dat is trouwens een FLINK VERPOPTE versie!Wilhelm schreef:Dat jij dit lied citeert ..-DIA- schreef:De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
.![]()
![]()
-DIA- schreef:De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
Net maar weer naar binnen gegaan. Wolken en een spat regen.
Verpopte?-DIA- schreef:Dat is trouwens een FLINK VERPOPTE versie!Wilhelm schreef:Dat jij dit lied citeert ..-DIA- schreef:De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
.![]()
![]()
Kleine vreugde... een nieuw woord geleerd, uit de column van ds. Kieviet (RD vandaag): "mensmiddelpuntigheid"
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat woord is hij waarschijnlijk dan hier op het forum tegengekomen.Luther schreef:Kleine vreugde... een nieuw woord geleerd, uit de column van ds. Kieviet (RD vandaag): "mensmiddelpuntigheid"
Geld teruggekregen van de energieleverancier, we hebben minder elektriciteit verbruikt.
Na enig nadenken weet ik waardoor dit komt, de wasdroger ging in januari of februari kapot en we hebben nog geen nieuwe. Ik wacht eigenlijk op een leuke aanbieding.
Alhoewel ik de droger relatief weinig gebruik, (alleen bij dagenlang slecht weer en strijkgoed gaat er niet in) scheelt het kennelijk toch behoorlijk
in het verbruik.
Ik denk ook dat een nieuwe A++ sowieso minder stroom gebruikt.
Wel leuk, zo'n onverwacht klein geldschipje.
Na enig nadenken weet ik waardoor dit komt, de wasdroger ging in januari of februari kapot en we hebben nog geen nieuwe. Ik wacht eigenlijk op een leuke aanbieding.
Alhoewel ik de droger relatief weinig gebruik, (alleen bij dagenlang slecht weer en strijkgoed gaat er niet in) scheelt het kennelijk toch behoorlijk
in het verbruik.
Ik denk ook dat een nieuwe A++ sowieso minder stroom gebruikt.
Wel leuk, zo'n onverwacht klein geldschipje.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Jonge parkieten die voor het eerst regen ervaren.
Ze springen heen en weer en gedragen zich echt als kleuters in de wei. Zo leuk om te zien.
Ze springen heen en weer en gedragen zich echt als kleuters in de wei. Zo leuk om te zien.
Ja dat is echt heel leuk!Dodo schreef:Jonge parkieten die voor het eerst regen ervaren.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gepopulariseerde, bewerkt als popmuziek, met een verhoogd ritme en vreemde gewaden.Wilhelm schreef:Verpopte?-DIA- schreef:Dat is trouwens een FLINK VERPOPTE versie!Wilhelm schreef:Dat jij dit lied citeert ..-DIA- schreef:De zon schijnt!! En het lijkt prachtig ,weer!
.![]()
![]()
WAARSCHUWING: Pas op om verder te gaan op Youtube! Als je bij deze artiest verder gaat kom je een vloek tegen!
Dr CA v.d. Sluijs heeft het woord bedacht.Tiberius schreef:Dat woord is hij waarschijnlijk dan hier op het forum tegengekomen.Luther schreef:Kleine vreugde... een nieuw woord geleerd, uit de column van ds. Kieviet (RD vandaag): "mensmiddelpuntigheid"
Kijk, dan is het toch nog een woord met GerGem-rootsrefo schreef:Dr CA v.d. Sluijs heeft het woord bedacht.Tiberius schreef:Dat woord is hij waarschijnlijk dan hier op het forum tegengekomen.Luther schreef:Kleine vreugde... een nieuw woord geleerd, uit de column van ds. Kieviet (RD vandaag): "mensmiddelpuntigheid"

~~Soli Deo Gloria~~