Dat krijgen wij ook, geloof ikhelma schreef:kweenognie.

Dat krijgen wij ook, geloof ikhelma schreef:kweenognie.
het is voor mij elke dag een verrassing wat er gebracht wordt..............Hendrikus schreef:Dat krijgen wij ook, geloof ikhelma schreef:kweenognie.
Tja, dan moet je ophouden met buitenshuis werken, en voor je man zorgen, zoals de Bijbel dat voorschrijft....vlinder schreef:Gister kip tandoori
Vandaag weet ik nog niet. Ws. Brood. Makkelijk als je een late dienst hebt en Memento kan dat in de trein eten.
(heel gezellig trouwens...., maar het is niet anders.)
Wat als beiden een baan hebben?Bert Mulder schreef:Tja, dan moet je ophouden met buitenshuis werken, en voor je man zorgen, zoals de Bijbel dat voorschrijft....vlinder schreef:Gister kip tandoori
Vandaag weet ik nog niet. Ws. Brood. Makkelijk als je een late dienst hebt en Memento kan dat in de trein eten.
Nee, maar wel fundamentalistenJoannah schreef:Wat als beiden een baan hebben?Bert Mulder schreef:Tja, dan moet je ophouden met buitenshuis werken, en voor je man zorgen, zoals de Bijbel dat voorschrijft....vlinder schreef:Gister kip tandoori
En wat als die man het ook zo niet wil?
We zijn geen Taliban, hier.
Dan moet ze dan hier niet geen zitten klagen over 'gezelligheid'... or lack thereof....Joannah schreef:
Wat als beiden een baan hebben?
We zijn geen Taliban, hier.
JolandaOudshoorn schreef:Nee, maar wel fundamentalistenJoannah schreef:Wat als beiden een baan hebben?Bert Mulder schreef:Tja, dan moet je ophouden met buitenshuis werken, en voor je man zorgen, zoals de Bijbel dat voorschrijft....vlinder schreef:Gister kip tandoori
We zijn geen Taliban, hier.De een op het ene vlak (sinterklaas) de volgende op een ander vlak (kleding) en de ander op een ander gebied (werk vd vrouw) Zo houden we discussie een beetje op gang.
Ja, maar als vlinder stopt met werken, kan ze ook niet voor d'r man zorgen en hoeft ze ook geen eten klaar te maken, want dat kan dan niet betaald worden...Bert Mulder schreef:Tja, dan moet je ophouden met buitenshuis werken, en voor je man zorgen, zoals de Bijbel dat voorschrijft....vlinder schreef:Gister kip tandoori
snoei jij jezelf??Auto schreef:KAPPUH --- en on topic maar weer