Mister schreef:Dat is niet veel...Auto schreef:-
zoals altijd....

Mister schreef:Dat is niet veel...Auto schreef:-
Auto schreef:-
Ambtenaar?Auto schreef:-
Dat vraag ik me ook al af van jou?Tiberius schreef:Ambtenaar?Auto schreef:-
Dat klinkt echt Gelders! Ik denk dat mijn moeder dat ook zo zou zeggen. Bij ons ligt inmiddels ook een afspraak voor 'huusbezeuk', maar dat is pas over 4 weken. De 1e datum dat iedereen kon.helma schreef:vanavond huusbezeuk (zoals een ouderling uit een van mijn vorige gemeentes het altijd noemde)
Nee, trendvolger (noemden ze dat vroeger).Mister schreef:Dat vraag ik me ook al af van jou?Tiberius schreef:Ambtenaar?Auto schreef:-
Die eerste vergaderingen, zijn die met een zekere D.?MarthaMartha schreef:de hele dag al aan het vergaderen![]()
om 9.00 uur de eerste, tussendoor allerlei klussen, vanmiddag om half 2 een vergadering, om 4 uur weer één, en vanavond aanwezig zijn op een avond over palliatieve sedatie in Harderwijk, een regionale cursusavond voor alle vrijwilligers die bij terminale thuiszorg betrokken zijn. En ik word geacht erbij aanwezig te zijn ........ wordt een lange dag zo
was 't maar zo'n feest.................jvdg schreef:Die eerste vergaderingen, zijn die met een zekere D.?MarthaMartha schreef:de hele dag al aan het vergaderen![]()
om 9.00 uur de eerste, tussendoor allerlei klussen, vanmiddag om half 2 een vergadering, om 4 uur weer één, en vanavond aanwezig zijn op een avond over palliatieve sedatie in Harderwijk, een regionale cursusavond voor alle vrijwilligers die bij terminale thuiszorg betrokken zijn. En ik word geacht erbij aanwezig te zijn ........ wordt een lange dag zo