Alvast welterusten allemaal!
MarthaMartha schreef:welterusten allen en een goede zondag!
Want Hij was aan mij zij,MarthaMartha schreef:Allemaal weer een heel goede nachtrust gewenst
"ik lag en sliep gerust, van 's Heeren trouw bewust, tot ik verfrist ontwaakte!"
ik wacht ook nog even, er jammerden allemaal brandweers voorbij, ze zijn in de straat hierachter... kan het niet goed zien, het is zo donker........... maar de buren zijn erheen zag ik wel.jvdg schreef:Want Hij was aan mij zij,MarthaMartha schreef:Allemaal weer een heel goede nachtrust gewenst
"ik lag en sliep gerust, van 's Heeren trouw bewust, tot ik verfrist ontwaakte!"
Hij ondersteunde mij,
En hoorde mijn gebeden.
Ik wacht nog even tot de bui "afzakt".
Wantrouwen?
MarthaMartha schreef:ik wacht ook nog even, er jammerden allemaal brandweers voorbij, ze zijn in de straat hierachter... kan het niet goed zien, het is zo donker........... maar de buren zijn erheen zag ik wel.jvdg schreef:Want Hij was aan mij zij,MarthaMartha schreef:Allemaal weer een heel goede nachtrust gewenst
Hij ondersteunde mij,
En hoorde mijn gebeden.
Ik wacht nog even tot de bui "afzakt".
Wantrouwen?
En nú begint het te plenzen........ beter maar als het echt brandt!helma schreef:MarthaMartha schreef:
ik wacht ook nog even, er jammerden allemaal brandweers voorbij, ze zijn in de straat hierachter... kan het niet goed zien, het is zo donker........... maar de buren zijn erheen zag ik wel.
wij hoorden ze ook....
ook van mij........judith schreef:Weltrusten...
ah lekker op tijd joh|!Wilma van den Berg schreef:Zo, ik ga nog even douchen en dan proberen om op tijd naar bed te gaan. Daarom zeg ik alle mensen van RF alvast gedag en wens jullie allemaal een goede nacht!