zeer herkenbaar,Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
Kijken of ik mijn man meekrijg.....![]()
verzin een vrouwenlist..
je wilde nog een mooi boek geven toch, lok m mee naar de boekhandel...

zeer herkenbaar,Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
hihi,Hilde schreef:Goed plan!!![]()
![]()
Kga het in ieder geval proberen.... en heel lief erbij kijken helpt ook toch?!
Het is dus nu jouw beurt om te ontvoeren.Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
Tiberius schreef:Het is dus nu jouw beurt om te ontvoeren.Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
laat je het ons nog weten hoe het afloopt:)Hilde schreef:Tiberius schreef:Het is dus nu jouw beurt om te ontvoeren.Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook bekijken.... Maar komt wel goed hoor!!!
Arme jongen.Hilde schreef:Tiberius schreef:Het is dus nu jouw beurt om te ontvoeren.Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook bekijken.... Maar komt wel goed hoor!!!
Het verliep super, ik denk dat hij nog in de bui van dinsdag is..henriët schreef:Tiberius schreef:Het is dus nu jouw beurt om te ontvoeren.Hilde schreef:Heb eigenlijk zin om even de stad in te gaan want het is hier koopavond.![]()
laat je het ons nog weten hoe het afloopt:)
jaaaa.....henriët schreef:Hilde wat super!!!!
geweldig!!!
en nog wat leuks gekocht???
helma schreef:vandaag naar Scheveningen!
Het weer ziet er goed uit....
Goeie dag vandaag!