Welk boek ben jij nu aan het lezen?
- Christiaan
-
- Christiaan
Welk deel van de Complete werken? (Als ik mij niet vergis zijn er 16 delen) Of lees je ze allemaal tegelijk?uitgeworpen schreef:de Erskines. :idea:

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
-
-
De wintertuin heb ik ook gelezen en die vond ik best mooiedele strijdster schreef:Komt nog wel tegen de tijd dat je het boek uit heb!kleuzien schreef:Permissie. Auteur is Joke Verweerd. Kan er nog niet direct laaiend enthousiast over zijn.
En zo niet? Dan moet je echt nog even "De Wintertuin" en "Op de huid" lezen!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Bespaar je de moeite. D'r zitten goeie stukken in d'r boeken, maar een goed heel boek schrijven kan ze niet. (Ik ook niet, maar ik doe het ook niet)edele strijdster schreef:Komt nog wel tegen de tijd dat je het boek uit heb!kleuzien schreef:Permissie. Auteur is Joke Verweerd. Kan er nog niet direct laaiend enthousiast over zijn.
En zo niet? Dan moet je echt nog even "De Wintertuin" en "Op de huid" lezen!
Als je een receptenboek zoekt is 'op de huid' wel bruikbaar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
Ik heb net Paradiso van Joke Verweerd uit. Vind het wel een apart boek. Van het heden naar het verleden en weer andersom. Moest af en toe wel denken: waar gaat het nu dan weer over, maar dat zal wel aan mij liggen, ben niet altijd snel van begrip...
Nu ben ik Manasse, de God van mijn vader aan het lezen. Van Lynn Austin.
Nu ben ik Manasse, de God van mijn vader aan het lezen. Van Lynn Austin.