Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
Het lijkt wel een hoofstuk uit Pietje Puk fopt Refodorp.
-
Haha dat klopt.
Ben benieuwd wat TdN gaat doen. Ik ben ook benieuwd op wie hij nou gestemd heeft tijdens de PS. In het befaamde whatsapp spraakbericht zegt hij dat. Weet iemand waar hij op gestemd heeft?
Ben benieuwd wat TdN gaat doen. Ik ben ook benieuwd op wie hij nou gestemd heeft tijdens de PS. In het befaamde whatsapp spraakbericht zegt hij dat. Weet iemand waar hij op gestemd heeft?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Nee, het is geen verhaal. Hij kondigde gisteren op X aan:HersteldHervormd schreef: ↑23 aug 2023, 08:58 Haha dat klopt.
Het komt er nú op aan.
Daarom stel ik mij, met de verkiezingen in aantocht, beschikbaar.
Morgen meer.
Hmm… ik had je serieuzer verwacht met je “gamechanger”Piet Puk schreef: ↑23 aug 2023, 09:03Nee, het is geen verhaal. Hij kondigde gisteren op X aan:HersteldHervormd schreef: ↑23 aug 2023, 08:58 Haha dat klopt.
Het komt er nú op aan.
Daarom stel ik mij, met de verkiezingen in aantocht, beschikbaar.
Morgen meer.

Maar benieuwd wat hij gaat doen. Niet op de FVD lijst denk ik. Dan eerder een eigen partij. Dat past wel bij hem.
Ongefundeerde suggesties dat Tom de Nooijer wel FVD-kamerlid zal worden, zijn mijns inziens duidelijk roddel, verdachtmaking en dus zonde.
Ik vind zelf dat dat niet bij een christen past.
Ik vind zelf dat dat niet bij een christen past.
Omdat hij landelijk mee wil doen (dat is geen speculatie) en dat invloed gaat hebben op de SGP. Kijk maar naar de uitslag van de verkiezingen voor de Provinciale Staten in de gemeenten Elburg en Oldebroek. Ik zal maar niet zeggen wat ik rond hoor zingen in bepaalde groepen. Dezelfde bron beweert dat we om 15.00 meer te horen krijgen.
-
Gezien het resultaat van CVO in Oldebroek heeft hij wel een zekere achterban. Het gebeurt niet vaak dat iemand afsplitst van de SGP en ook succes haalt. De GBP in Ede weet nog altijd geen resultaat te boeken terwijl je dat gezien de ligging van sommige kerken in Ede wel zou verwachten.
Volgens mij ligt dat ook aan de omstandigheden daar ter plaatse. SGP Oldebroek heeft Tom de Nooijer bepaald niet netjes behandeld, wat denk ik tot veel sympathie voor zijn nieuwe partij leidde. Landelijk heb je dat effect veel minder, lijkt mij.Henk J schreef: ↑23 aug 2023, 13:11Gezien het resultaat van CVO in Oldebroek heeft hij wel een zekere achterban. Het gebeurt niet vaak dat iemand afsplitst van de SGP en ook succes haalt. De GBP in Ede weet nog altijd geen resultaat te boeken terwijl je dat gezien de ligging van sommige kerken in Ede wel zou verwachten.
-
Welkom op het forum Boëthius!Boëthius schreef: ↑23 aug 2023, 13:15Volgens mij ligt dat ook aan de omstandigheden daar ter plaatse. SGP Oldebroek heeft Tom de Nooijer bepaald niet netjes behandeld, wat denk ik tot veel sympathie voor zijn nieuwe partij leidde. Landelijk heb je dat effect veel minder, lijkt mij.Henk J schreef: ↑23 aug 2023, 13:11 Gezien het resultaat van CVO in Oldebroek heeft hij wel een zekere achterban. Het gebeurt niet vaak dat iemand afsplitst van de SGP en ook succes haalt. De GBP in Ede weet nog altijd geen resultaat te boeken terwijl je dat gezien de ligging van sommige kerken in Ede wel zou verwachten.
Denk dat je gelijk hebt hoor, maar opvallend was het resultaat wel. Toch kun je niet ontkennen dat De Nooijer landelijk wel behoorlijk wat aandacht krijgt in bepaalde kringen, waaronder ook SGP kringen. Dat hier dus aandacht voor is vind ik niet vreemd.
De SGP heeft hem niet op hun kandidatenlijst opgenomen omdat hij fractie-afspraken niet nakomt en gemeenteraadstaken niet naar behoren uitvoerde. Laten we het door Tom vertekende beeld niet overnemen.
Bedankt!Henk J schreef: ↑23 aug 2023, 13:18Welkom op het forum Boëthius!Boëthius schreef: ↑23 aug 2023, 13:15Volgens mij ligt dat ook aan de omstandigheden daar ter plaatse. SGP Oldebroek heeft Tom de Nooijer bepaald niet netjes behandeld, wat denk ik tot veel sympathie voor zijn nieuwe partij leidde. Landelijk heb je dat effect veel minder, lijkt mij.Henk J schreef: ↑23 aug 2023, 13:11 Gezien het resultaat van CVO in Oldebroek heeft hij wel een zekere achterban. Het gebeurt niet vaak dat iemand afsplitst van de SGP en ook succes haalt. De GBP in Ede weet nog altijd geen resultaat te boeken terwijl je dat gezien de ligging van sommige kerken in Ede wel zou verwachten.
Denk dat je gelijk hebt hoor, maar opvallend was het resultaat wel. Toch kun je niet ontkennen dat De Nooijer landelijk wel behoorlijk wat aandacht krijgt in bepaalde kringen, waaronder ook SGP kringen. Dat hier dus aandacht voor is vind ik niet vreemd.
Dat klopt, een aanhang heeft hij zeker, maar of dat genoeg is voor een zetel in de Tweede Kamer? Ik betwijfel het. Nog afgezien van het feit dat een deel van die mensen al eerder zal zijn afgehaakt naar andere rechts-conservatieve partijen.
Nou, daarover kun je dan verschillend denken. Ik heb het wat nader bestudeerd, en hij functioneerde als gemeenteraadslid prima.