Serieus? Ik heb hem afgelopen zomer nog gehoord in Canada, toen waren er al gezondheidsklachten volgens mij. Naar mijn weten spreekt deze dominee geen Nederlands, maar toch mooi dat er op deze manier rust gehouden kan worden.Yesenaer schreef:.... ds./Rev. H.D. den Hollander (NRC Fort Maclod) enkele weekjes van rust houd in een zeeuwse pastorie..
Wist je dat........[6]
-
Re: Wist je dat........[5]
henriët schreef:Ons adres weet je ook wel, dus we houden ons aanbevolencaprice schreef:huisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen
Stuur er maar 1 op.
Ik ben de reformatorische sinterklaas niet

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Best leuk hoor om een keer voor Sint te spelen 

Als je die gekke pauskleren maar uit laathelma schreef:Best leuk hoor om een keer voor Sint te spelen

Sint (afk.st) betekent toch Heilige?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- MarthaMartha
of zwarte piethelma schreef:Best leuk hoor om een keer voor Sint te spelen

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:of zwarte piethelma schreef:Best leuk hoor om een keer voor Sint te spelen
Dat past beter bij mij dan in een rode jurk lopen

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Oke. Wel driedelig zwart dan?huisman schreef:MarthaMartha schreef:of zwarte piethelma schreef:Best leuk hoor om een keer voor Sint te spelen

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- MarthaMartha
ik heb nog wel wat schmink en attributen liggen....caprice schreef:Oke. Wel driedelig zwart dan?huisman schreef:MarthaMartha schreef:of zwarte piethelma schreef:Best leuk hoor om een keer voor Sint te spelen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Driedelig is: gezicht en 2 handen. Dat is meestal voldoende.MarthaMartha schreef:ik heb nog wel wat schmink en attributen liggen....caprice schreef:Oke. Wel driedelig zwart dan?huisman schreef:MarthaMartha schreef:
of zwarte piet
- Johann Gottfried Walther
Wist je dat....
Ik vanavond 6 stotterende personen heb ontmoet, beluisterd en bevraagd.
Indrukwekkend, meer als verwacht.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Dat geloof ik!Johann Gottfried Walther schreef:Wist je dat....
Voor een opdracht?
Wel heel interessant!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Johann Gottfried Walther
Als illustratie voor de theorie.Ichtus schreef:Dat geloof ik!Johann Gottfried Walther schreef:Wist je dat....
Voor een opdracht?
Wel heel interessant!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
The King´s Speech ook gezien?Johann Gottfried Walther schreef:Wist je dat....
http://www.kingsspeech.com/
~~Soli Deo Gloria~~
Op youtube staan filmpjes die dezelfde speeches van de ware George VI en de acteur met elkaar vergelijken. Briljant gedaan! Helaas worden in de film wel wat krachttermen gebruikt. Jammer, want verder is het een prachtige film.Hendrikus schreef:The King´s Speech ook gezien?Johann Gottfried Walther schreef:Wist je dat....
http://www.kingsspeech.com/
artikel in de krant over Moddergat; dan denk je toch automatisch aan 'onze' Rens/Petrus....