Gefelie [2]
Re: Gefelie
Gijs, jongen!
Alweer een jaartje ouder, ... hoe ouder, hoe wijzer:)
Van harte gelukgewenst en alle Gods in je nieuwe levensjaar gewenst!
Alweer een jaartje ouder, ... hoe ouder, hoe wijzer:)
Van harte gelukgewenst en alle Gods in je nieuwe levensjaar gewenst!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lieve Ruth:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
en een hele fijne dag daar in de dierentuin!Orchidee schreef:Lieve Ruth:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ruth, Orchidee en Ria, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zus
Wat een prachtige dag om jarig te zijn

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Ruth, Orchidee en Ria, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zus![]()
![]()

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Albion, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Van harte!!

Mijn hartelijke gelukwensen Albion
Maak er een mooie dag van.

Maak er een mooie dag van.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
Van harte Albion en een hele fijne dag! 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:Van harte Albion en een hele fijne dag!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Albion, congratulations!!
helma schreef:Van harte!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- oesterschelpje
Een beetje laat...., maar ik zag net pas dat je vandaag jarig bent!!!Orchidee schreef:Albion, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()

Ik ben nog later en zie het ook nog maar net, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de zegen des Heeren toegewenst in het komende jaar....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Albion, van harte gefeliciteerd !!!!!