Gisteren werd na de dienst aangegeven dat het voor zowel de gemeente als dominee en zijn gezin een grote klap is. 3 jaar is ook heel kort. Heb wel te doen met de gemeente die na heel lang vacant te zijn twee keer een dominee snel ziet vertrekken.
Beroepingswerk discussie [7]
-
MGG
Re: Beroepingswerk discussie [7]
Voor wie het een klap is, wil ik niet beoordelen.
Maar het wekt bij mij allemaal geen goede indruk. Aangezien je natuurlijk nooit alle achtergronden weet, hoef ik er ook geen mening over te hebben.
Maar het wekt bij mij allemaal geen goede indruk. Aangezien je natuurlijk nooit alle achtergronden weet, hoef ik er ook geen mening over te hebben.
Zo'n zinnetje is voor mij (elke keer weer) een trigger. Ik weet van geen geruchten en hoef de geruchten ook niet te horen. Graag openbare en dus controleerbare informatie.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
In het algemeen zie je dat kleine gemeenten of geen predikant krijgen of een predikant is na korte tijd weer weg, zoals Westkapelle, Oosterend en nu Rotterdam.
Dat is geen gerucht he....meer een constatering die door anderen gedeeld kan worden.Gerardus2 schreef: ↑2 minuten geledenIn het algemeen zie je dat kleine gemeenten of geen predikant krijgen of een predikant is na korte tijd weer weg, zoals Westkapelle, Oosterend en nu Rotterdam.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.