Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Morgen een (Trouw)kerkdienst bijwonen van een zoon en schoondochter van Helma
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Dodo
Mooi weer vandaag voor de bruiloft, Helma!
We hebben een verjaardag vandaag, en het gebeurt niet vaak dat we op deze dag buiten kunnen zitten.
We hebben een verjaardag vandaag, en het gebeurt niet vaak dat we op deze dag buiten kunnen zitten.
Gefeliciteerd, Helma.
Mooi weer inderdaad, misschien zelfs wel iets te mooi
voor maatpakjes en trouwjurken....
Fijne dag gewenst!
Mooi weer inderdaad, misschien zelfs wel iets te mooi

Fijne dag gewenst!
Weer een kuikentje onder je vleugels vandaan Helma.
Van harte gefeliciteerd en fijn dat het zonnetje er is.

Van harte gefeliciteerd en fijn dat het zonnetje er is.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bedankt!! Voor ons een grote vreugde deze dag!
Het was erg fijn met elkaar en het zonnetje was idd soms erg nadrukkelijk aanwezig
's morgens samen met de bruidegom thuis Psalm 121 gelezen en dat was ook de Psalm die het bruidspaar in de kerk meekreeg.
Ik hef mijn ogen op naar de bergen, vanwaar mijn hulp komen zal.
Mijn hulp is van den HEERE, Die hemel en aarde gemaakt heeft.
Het was erg fijn met elkaar en het zonnetje was idd soms erg nadrukkelijk aanwezig

's morgens samen met de bruidegom thuis Psalm 121 gelezen en dat was ook de Psalm die het bruidspaar in de kerk meekreeg.
Bijzonder ook dat mijn man en ik allebei onze ouders nog mogen hebben.
Schoonvader was er s avonds ook nog een poosje bij; dat hadden we ook niet gedacht.
Hij is echt aan zijn laatste levensfase bezig...
En mijn moeder is vorig jaar langs de dood heengegaan.
Alle reden tot dankbaarheid dat we elkaar nog mogen hebben!
Schoonvader was er s avonds ook nog een poosje bij; dat hadden we ook niet gedacht.
Hij is echt aan zijn laatste levensfase bezig...
En mijn moeder is vorig jaar langs de dood heengegaan.
Alle reden tot dankbaarheid dat we elkaar nog mogen hebben!
Helma Hartelijk Gefeliciteerd!!!helma schreef:Bedankt!! Voor ons een grote vreugde deze dag!
Het was erg fijn met elkaar en het zonnetje was idd soms erg nadrukkelijk aanwezig![]()
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Dodo
Wat een mooie foto's! En een mooi stel. De vreugde spat er af.helma schreef:https://www.facebook.com/pages/Martine- ... 66?fref=ts
Hij lijkt erg op zijn vader he?helma schreef:https://www.facebook.com/pages/Martine- ... 66?fref=ts
Mooie bruid en prachtige foto's.

Ja klopt; net zo knap als z'n paMara schreef:Hij lijkt erg op zijn vader he?helma schreef:https://www.facebook.com/pages/Martine- ... 66?fref=ts
Mooie bruid en prachtige foto's.

Vorige week is er een neefje van mij getrouwd, hij was helemaal de wereld ingegaan, heeft tatoo's, had oorbellen heeft verschillende keren samengewoond en is nu getrouwd in een HHK in zeeland, aan het einde van de avond heeft hij zelf gebeden en gedankt, geen kleine vreugde maar een grote.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Wat een bemoedigend bericht!samanthi schreef:Vorige week is er een neefje van mij getrouwd, hij was helemaal de wereld ingegaan, heeft tatoo's, had oorbellen heeft verschillende keren samengewoond en is nu getrouwd in een HHK in zeeland, aan het einde van de avond heeft hij zelf gebeden en gedankt, geen kleine vreugde maar een grote.
Hij brengt de zonen en dochters van verre...samanthi schreef:Vorige week is er een neefje van mij getrouwd, hij was helemaal de wereld ingegaan, heeft tatoo's, had oorbellen heeft verschillende keren samengewoond en is nu getrouwd in een HHK in zeeland, aan het einde van de avond heeft hij zelf gebeden en gedankt, geen kleine vreugde maar een grote.
Goed om te delen!
Bijzonder en bemoedigend Samanthi!
Elke dag aardbeitjes kunnen plukken van een eigen plant.
En ze zijn zoet.
Maar wat is zo'n plant dorstig zeg, driemaal per dag gaat er een half gietertje water op, vooral als er veel wind staat.
Elke dag aardbeitjes kunnen plukken van een eigen plant.
En ze zijn zoet.

Maar wat is zo'n plant dorstig zeg, driemaal per dag gaat er een half gietertje water op, vooral als er veel wind staat.