Bij sommige postings van fluitje moet ik terugdenken aan onze oud-forummer Adorote.fluitje schreef:Niets is zo veranderlijk als bij ons..................fluitje schreef:Wij zouden de Apenheul in Apeldoorn bezoeken.
Echter een blik op de weerradar heeft de plannen gewijzigd.
Doel voor vandaag is Leiden: Rijksmuseum voor oudheden.
Vandaag naar Amsterdam geweest en voor het eerst in mijn leven heb ik het Rijksmuseum bezocht.
En als je voor de schilderijen staat van Rembrandt en Vermeer bijvoorbeeld, krijg je er toch een heel ander beeld van dan de foto's die je normaal van de schilderijen ziet.
Ja, ik vond dat wel bijzonder.
Verder vanaf het RM teruggewandeld naar het station.
Altijd leuk in Amsterdam. Op het Rokin zaten we even op een terrasje, nu dat kan ik dan uuuuuren volhouden.
Vanavond lekker gegeten in De Kabouterhut in Amersfoort.
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Zoiets had ik met de Mona Lisa (iets geheimzinnigs zat er wel in natuurlijk). Hangt daar zo'n schilderij, allemaal japanners er voor... En dan draai je je om en zie je opeens een prachtig schilderij wat echt voor je 'leeft', maar waar niemand naar omkijkt...fluitje schreef:Ik vond de nachtwacht niet eens zo bijzonder.
Wel het schilderij van Jeremia, die vond ik heel mooi.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Vaak net als met kleding, men graait in de topmerken, maar ziet de echte mooie dingen over het hoofd.hmprff schreef:Zoiets had ik met de Mona Lisa (iets geheimzinnigs zat er wel in natuurlijk). Hangt daar zo'n schilderij, allemaal japanners er voor... En dan draai je je om en zie je opeens een prachtig schilderij wat echt voor je 'leeft', maar waar niemand naar omkijkt...fluitje schreef:Ik vond de nachtwacht niet eens zo bijzonder.
Mooi als je daar oog voor hebt, 't scheelt lekker in de prijs.
Even denken, was dat niet het Avondmaal?hmprff schreef:Zoiets had ik met de Mona Lisa (iets geheimzinnigs zat er wel in natuurlijk). Hangt daar zo'n schilderij, allemaal japanners er voor... En dan draai je je om en zie je opeens een prachtig schilderij wat echt voor je 'leeft', maar waar niemand naar omkijkt...fluitje schreef:Ik vond de nachtwacht niet eens zo bijzonder.
Klopt helemaal, ik ben er ook geweest.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
die is ook heeel erg mooi.............fluitje schreef:Ik vond de nachtwacht niet eens zo bijzonder.
!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vandaag is het mamahelpdag 
Je boft het maar 'mamahelpdag' en je fit voelen, dat moeten helemaal prettig werken. Idd. een gezegend mens!helma schreef:vandaag is het mamahelpdag
- JolandaOudshoorn
die tandartsen hebben het maar goed met ons: ben er deze week ook al twee keer geweest...JolandaOudshoorn schreef:tandarts en daarna mijn vriendin ophalen
~~Soli Deo Gloria~~
net van de tandarts vandaan. De vulling was al weken geleden eruit gegaan, maar niet eerder tijd om te bellen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
gewerkt en nu lekker aan het voorbereiden op mijn vakantie 
- MarthaMartha
gewerkt, boodschappen gedaan, straks naar de boekwinkel en dan een verjaardag.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanochtend gezellig met een vriendin naar de markt/stad geweest.
Vanmiddag boodschappen gedaan en wat schoongemaakt in huis
Vanavond nog even wat rommelen in huis en straks miss. nog even bij oma langs.
Vanmiddag boodschappen gedaan en wat schoongemaakt in huis
Vanavond nog even wat rommelen in huis en straks miss. nog even bij oma langs.
- JolandaOudshoorn
Ik moet volgende week weer terug voor de vervolg behandeling. Heb de beuchte wortel-kanaalbehandeling gehad. Geen centje pijn en ook de napijn valt mee. Of eigenlijk, het is licht-gevoelig, maar meer niet. Mijn angst voor de tandarts is bijna weg en dat is heel wat voor iemand die meer dan 10 jaar niet bij de tandarts is geweest door angst. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik een super-tandarts heb! (tja, het is een vrouw, he!Hendrikus schreef:die tandartsen hebben het maar goed met ons: ben er deze week ook al twee keer geweest...JolandaOudshoorn schreef:tandarts en daarna mijn vriendin ophalen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het wordt vandaag hooguit heel voorzichtig én heel langzaam wat schuifelen door de kamer. Meer zit er niet in.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60