nouk ben blij dat ik bij de huisarts ben geweest. Medicijnen gekregen. Het vervelende van dit is dat ik niet zo veel kan (wilde heel graag huishouden, ben maar lekker met een boek in de tuin gaan zitten)....henriët schreef:joh, wat vervelend zeg.Lassie schreef:.... ik een hele pijnlijke voet heb (sinds gisteren)
.....ik me niet kan herinneren hoe dat is gebeurd
.....ik niet door m'n voet ben gegaan of gestoten heb
.....ik vanochtend maar ff bij de huisarts langs ga
sterkte!
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
jouw vrouw, toevalligBJD schreef:Zekerhenriët schreef: enne dat zal dr man wel nodig hebben![]()
Nee... Ik ben zo meegaand... Ik heb zulke pit niet nodigGijs83 schreef:jouw vrouw, toevalligBJD schreef:Zekerhenriët schreef: enne dat zal dr man wel nodig hebben![]()
-
Oosterling
... als ik naar boven kijk het ook nog steeds erg wit isMargriet schreef:... er hier al zo'n 5 inch sneeuw gevallen is..
... het maar door blijft sneeuwen..
...we tot woensdagavond ook nog onder een winterstorm warning zitten..
...het gelukkig nog niet zo hard waait..
... het op onze hoogte al voorjaar is, en
... dat vandaag voor het eerst dit jaar de kachel niet aan hoeft
mooi hoor! die met die tulpen is een plaatje!helma schreef:helma schreef:het wordt een combinatie van duinen en bollen
ik heb foto's op hyves gezet
ik krijg ze via het forum nog steeds loeigroot
~~Soli Deo Gloria~~
........het heeerlijk weer is, ik daar zo van geniet...
.......ik strakjes ga leren.....misschien wel buiten....Heb ik gisteren ook gedaan!
.......ik strakjes ga leren.....misschien wel buiten....Heb ik gisteren ook gedaan!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
heel goed!! buiten leer je 2x zo snel!!judith schreef:........het heeerlijk weer is, ik daar zo van geniet...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:heel goed!! buiten leer je 2x zo snel!!judith schreef:........het heeerlijk weer is, ik daar zo van geniet...
...dat ik enorm vaak moet lachen, terwijl ik hier de boel aan het nalezen ben van lange tijd. 
...ik dat best wel kan begrijpen?judith schreef:...dat ik enorm vaak moet lachen, terwijl ik hier de boel aan het nalezen ben van lange tijd.
... er een iritant mokkel naast me in de ICT-ruimte zit ,met dopjes in d'r oren, meedeinend op de muziek 
....het huis waar ik ben opgegroeid alweer te koop staat
....mijn ouders het twee jaar geleden verkocht hebben
....het stel dat het twee jaar geleden gekocht heeft, uit elkaar zijn
....ik opzich het huis wel zou willen kopen
....ik dan wel een goed betaalbare baan moet gaan zoeken

....mijn ouders het twee jaar geleden verkocht hebben
....het stel dat het twee jaar geleden gekocht heeft, uit elkaar zijn
....ik opzich het huis wel zou willen kopen
....ik dan wel een goed betaalbare baan moet gaan zoeken
Ik denk eerder dat het huis goed betaalbaar moet zijn. Als je ook nog voor je baan moet gaan betalen...Lassie schreef: ....ik dan wel een goed betaalbare baan moet gaan zoeken
ik dacht al ik zet iets heeel doms neer..... 
Haha, moet je in de trein komen!freek schreef:... er een iritant mokkel naast me in de ICT-ruimte zit ,met dopjes in d'r oren, meedeinend op de muziek