hi nee hoor.... (ik vraag me dan altijd alleen af of ik zelf meegedaan hadTiberius schreef:Gissingen naar de identiteit van (oud-)forummers.MarthaMartha schreef:... ik me ernstig af zit te vragen wát er nou eigenlijk weg is?Mister schreef:...Tib zijn knipschaartje weer ijverig ter hand heeft genomen?
Maar als je zelf niet meer weet wat er weg is, zal je het zeker niet missen. Toch?
Wist je dat [9] ...
- MarthaMartha
Re: Wist je dat [9] ...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Komt me niet echt bekend voor, maar ik moet wel zeggen dat de wijnafdeling niet bepaald de bekendste plek in de winkel voor mij is.Mister schreef:@ Dia: MESSIAS port had hij wel dan?
Als er een klant naar zou vragen zou ik hem/haar even doorverwijzen naar een collega...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
ik wordt er altijd zo hopeloos nieuwsgierig van...wat zou er nou gestaan hebbenMarthaMartha schreef:hi nee hoor.... (ik vraag me dan altijd alleen af of ik zelf meegedaan hadTiberius schreef:Gissingen naar de identiteit van (oud-)forummers.MarthaMartha schreef:... ik me ernstig af zit te vragen wát er nou eigenlijk weg is?
Maar als je zelf niet meer weet wat er weg is, zal je het zeker niet missen. Toch?)
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
... ze zeggen dat zoiets vrouw-eigen isAriene schreef: ik wordt er altijd zo hopeloos nieuwsgierig van...wat zou er nou gestaan hebben
w.s wel hè. Herken je het?MarthaMartha schreef:... ze zeggen dat zoiets vrouw-eigen isAriene schreef: ik wordt er altijd zo hopeloos nieuwsgierig van...wat zou er nou gestaan hebben
We kunnen Tib vragen of hij eerst wil vragen of de dames de betreffende tekst willen lezen voordat hij het weghaalt.
dan is ons probleem opgelost.
- MarthaMartha
snik.... het betrof iets van mij, dus mijn nieuwsgierigheid is over - en mijn instemming gegevenAriene schreef:w.s wel hè. Herken je het?MarthaMartha schreef:... ze zeggen dat zoiets vrouw-eigen isAriene schreef: ik wordt er altijd zo hopeloos nieuwsgierig van...wat zou er nou gestaan hebben
We kunnen Tib vragen of hij eerst wil vragen of de dames de betreffende tekst willen lezen voordat hij het weghaalt.
Ach meid toch!MarthaMartha schreef:snik.... het betrof iets van mij, dus mijn nieuwsgierigheid is over - en mijn instemming gegevenAriene schreef:w.s wel hè. Herken je het?MarthaMartha schreef:
... ze zeggen dat zoiets vrouw-eigen is
maar ja, waar gepost word, vallen scharen...
MarthaMartha schreef:
snik.... het betrof iets van mij, dus mijn nieuwsgierigheid is over - en mijn instemming gegeven
o o
Moeten jullie nu ondertussen niet eens gaan slapen?

Nee wat mij betreft niet. Dat zal wel na 12ven worden vannacht.Ariene schreef:Moeten jullie nu ondertussen niet eens gaan slapen?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ha, ha, sorry.-DIA- schreef:Nee wat mij betreft niet. Dat zal wel na 12ven worden vannacht.Ariene schreef:Moeten jullie nu ondertussen niet eens gaan slapen?
Ik bedoelde Helma & Martha
Jij mag van mij nog wel even opblijven!
- MarthaMartha
ik??? ik ben net wakker..........Ariene schreef:Moeten jullie nu ondertussen niet eens gaan slapen?
(héérlijk geslapen)
- JolandaOudshoorn
...dat ik de mods wil bedanken voor hun adequate reactie!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha schreef:... ze zeggen dat zoiets vrouw-eigen isAriene schreef: ik wordt er altijd zo hopeloos nieuwsgierig van...wat zou er nou gestaan hebben
Ik zeg niets................ nee fluitje............. hou je mond..............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
We zijn blij dat je zo tevreden bent.JolandaOudshoorn schreef:...dat ik de mods wil bedanken voor hun adequate reactie!